|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 23:19:28 GMT 2
Roc ging bovenop haar liggen en pakte beide handen stevig vast. "Stt.. We moeten de andere niet wakker maken." Zei hij grijnzend en keek even naar de deur. De schuif zat erop dus er kon niemand zomaar binnen komen. Hij keek Elvira weer aan en glimlachte. "Ja, daarom ben je gemeen."
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 23:21:39 GMT 2
"Even denken, Nienna en je moeder zijn wakker. Kiera is waarschijnlijk al weg volgens jou, dus dan blijven je vader en je broers over. En om je broers wakker te maken vind ik niet erg. Jij wel dan?" zei ze lachend. Wat kon haar het ook schelen. Ze bleef rustig liggen. Het had toch geen zin om haar handen proberen los te krijgen, Roc was veel sterker.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 23:25:43 GMT 2
"Maar als ze wakker worden kunnen ze ons alleen maar irriteren en boos zijn omdat we ze wakker hebben gemaakt." Rc keek op haar neer en glimlachte. "Ik heb dan toch liever dat ze slapen." Hij gaf haar een kus.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 17:03:01 GMT 2
Daar dacht Elvira even over na. "Daar heb je gelijk in." zei Elvira uiteindelijk bedenkelijk. Ze beantwoordde zijn kus en keek hem daarna vragend aan. "Mag ik mijn handen terug?" vroeg ze
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 17:54:59 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Nee, jou handen zijn gevaarlijk. Die krijg je nooit meer terug." Hij blies in haar gezicht en lachtte.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 20:03:59 GMT 2
"Nouhou.. Dat vind ik gemeen." zei ze met een pruillip. Eigenlijk wilde ze heel zielig kijken maar dat lukte niet aangezien ze in de lach schoot. "Krijg ik dan wel een kus?" vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 20:13:00 GMT 2
Roc deed alsof hij heel diep moest nadenken. "Hm..... Nou... Vooruit dan maar." Hij grijnste en gaf haar een kus. Hij hief zijn hoofd even en gaf haar daarna nog een kus.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 20:24:26 GMT 2
Elvira had hem willen slaan voor het grapje wat hij maakte. Maar dat lukte niet echt. Ze beantwoordde zijn kus. "Ik wil mijn handen terug." zei ze nadat ze de kus weer had verbroken.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 20:38:53 GMT 2
Roc grijnste en blies weer in haar gezicht. Snel rolde hij van haar af en stond op. "Niet meer prikken!" Hij stak zijn wijsvinger waarschuwde op.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 20:41:52 GMT 2
Elvira grijnsde toen ze haar handen weer terug had. Ze stond op en liep naar hem toe. "Nee, in ieder geval niet voor het ontbijt." zei ze glimlachend en woelde door zijn haar. Daarna liep ze weer naar het bed toe om zich om te kleden, ze was de pyjama zat.
|
|