|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 20:58:23 GMT 2
Roc schudde zijn haren door elkaar en veegte het toen weer een beetje recht met zijn handen. "Fijn." Zei hij lachent en ging weer op het matras liggen.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:02:18 GMT 2
Elvira wisselde haar pyjama voor een katoenen drie kwart broek en een simpel maar sexy topje. Daarna liep ze naar Roc toe en ging op zijn buik zitten. "Ik zal wel wachten met kietelen totdat je het verdient." zei ze grijnzend. In haar achterhoofd nog steeds de droom waar ze mee wakker was geworden.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:10:15 GMT 2
Roc keek naar Elvira en grinnikte. "En waarneer is dat? Als ik jou op de een of andere manier kietel?" Plagend grijnzend wreef hij met een hand over zijn nek.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:12:59 GMT 2
"Ook, maar ook als je weer voor ruzie zorgt." zei ze grijnzend. Lucas en Densel konden barsten, maar ze had geen zin in een humeurige Roc door hen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:14:53 GMT 2
Roc legte zijn handen op haar benen en keek haar serieus aan. "El, het ruzieen tussen mijn broers en mij kun je echt niet stoppen. Als ik niet reageer dan gaan ze drie keer zo hard door en dan op onderwerpen die ik niet kan negeren." Hij zuchtte. "Of wil je dat ik over me heen laat lopen?"
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:17:23 GMT 2
Elvira zuchtte. "Nee, je bent tenlotte geen stoeptegel." zei ze met een glimlach. Ze boog voorover en gaf hem een kus. (ontbijt? )
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:24:16 GMT 2
Roc grinnikte zacht en kuste haar terug. Hij wilde net iets zeggen, maar toen werd er op de deur geklopt... nou ja getrommelt. "ROOOC!!! EEELVIIIRAAA!! WAKKER WORDEN!!!" Gilde het kinderstemmetje van Niënna. Daarna klonken haar voetstappen naar verder op de gang. "DEEENZEEEL!!!!" Weer voetstappen. "LUUCAAAAS!!!" Nog iets verder op. "KIIEE... ow je bent er niet..." Roc lachte. "Volgens mij kunnen we ontbijten. Wil je van me afgaan? Dan kan ik me even snel omkleden."
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:29:20 GMT 2
Elvira was geschrokken maar moest lachen toen ze Nienna hoorde. "Tuurlijk." zei ze lachend en ging van hem af. Laat ze alsjeblieft hun mond houden..., schoot het door haar heen, samen met de beelden van de droom. (sorry... heb ff zin om droom erbij te betrekken XD had tijdens het werk een leuke droom bedacht xD*)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:32:26 GMT 2
(Oe vertel... of doet El dat nog?)
Roc stond op en trok snel een spijkerbroek aan. Met een shirt nogsteeds in zijn hand liep hij naar de deur. Toen hij deze open deed zag hij Niënna tegen de muur aangeleund staan. "Jullie zijn wakker." Zei ze opgewekt. Roc deed snel zijn shirt aan en liep toen naar zijn zusje,. Met gemak tilde hij haar op en hield haar in de lucht. "Je weet dat ik niet zo'n luilak ben als Lucas." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:34:43 GMT 2
Elvira liep achter hem aan. Ze keek lachend naar Nienna. "We zijn allang wakker. We hoorden je zelfs naar beneden gaan." zei ze. Ze keek even over haar schouder of de andere twee slaapkamers al open gingen.
(weet nog niet of ze het verteld... maart is vet vaag... vind ik.. maarja, ik vertel het lekker wel *is in vage bui*... el had gedroomd dat ze roc stond te zoenen en toen even haar ogen open deed en dat het toen ineens lucas was en roc in de deuropening stond.....)
|
|