|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:42:55 GMT 2
(hahahahahahahaah *valt van stoel* Prachtig! Rocs grootste nachtmerrie!) Niënna lachtte vrolijk. "Denzel en Lucas willen niet komen." Zei ze toen. Roc haalde zijn schouders op. "Nou en? Laat ze maar, hebben wij geen last van ze." Hij liet haar een beetje zakken. In een vreemde beweging sloeg hij een arm om haar middel en liet haar sten zijn zij alsof hij krat ofzo droeg. (snap je het? ) "Kom laten we naar beneden gaan." Zei hij lachent. Niënna werkte niet tegen, maaar probeerde alleen maar naar Elvira te kijken. "TOen ik beneden was hoorde ikw at vallen op jullie kamer."
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:44:46 GMT 2
(tuurlijk snap ik het *heeft zusje van 2* zo draag ik nina ook altijd XD)
Elvira keek verbaasd naar Nienna en groef in haar geheugen. "Ow, dat was vast toen ik je broer kietelde en hij meende me op het matras te moeten gooien." zei ze grijnzend tegen Nienna terwijl ze naar beneden liep.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 21:50:47 GMT 2
"Ik kietelde hem ook eerst, maar toen kietelde hij terug en dat is niet leuk." Niënna giechelde. Roc lachte. "Wees blij dat dat matras erlang." Hij liep met Nienna onder zijn arm naar beneden.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 21:53:19 GMT 2
"Ach, ik betwijfel of je hetzelfde had gereageerd als het er niet had gelegen." antwoordde ze met een glimlach op haar lippen, die niet in haar ogen werd weerspiegeld. Ze hoopte maar dat ze Lucas en Denzel helemaal niet zou zien vandaag.
(nog 1 post hierna en dan ga ik...)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 22:05:12 GMT 2
Roc grijnste, maar die verdween toen hij Elvira aankeek. "El...?" Hij schudde haar hoofd. Beneden zette hij Niënna op de grond, die meteen naar de woonkamer ging, en pakte Elvrias hand. "Is er iets?" Hij weerhield haar ervan om door te lopen.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 22:08:17 GMT 2
Elvira overwoog even of ze Roc over haar droom zou vertellen. Maar besloot dat niet te doen. Het was tenslotte maar een droom. (de grootste nachtmerrie van de twee xD) Ze schudde haar hoofd. "Nee." zei ze met een beetje vrolijke ondertoon terwijl ze Roc's blik ontweek. Daarna liep ze door naar de woonkamer. (dit is verslavend als je nou heeel snel bent post ik nog een keer... anders ben ik echt weg... om kwart over benk ECHT weg..)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 22:09:51 GMT 2
Roc sloot zijn ogen en liet Alviras hand los. Hij kon niet verwachten dat ze het vertelde, hij vertelde tenslotte ook niet alles. Hij zuchtte en liep achter haar aan. Vlak voor hij naar binnen ging toverde hij een glimlach op zijn gezicht.
|
|
|
Post by melien on Aug 28, 2007 22:12:15 GMT 2
Ooit zal hij het toch moeten weten... maar hij reageerde zo heftig tegenover Ty, en dat was niks. Dit ook niet, maar het is toch een rare gedachte... Dat soort gedachten schoten door haar hoofd terwijl ze een glimlach forceerde en tegen iedereen die al beneden was "Goedemorgen." zei.
(ben weg.. truste en tot morgen^^)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2007 22:23:35 GMT 2
Felrin zat de krant te lezen en keek op toen Roc en Elvira binnen kwamen. "Goedemorgen." Zei hij en las weer verder. Anne kwam vrolijk uit de keuken gelopen. "Goedemorgen zonnetjes!" Kijk ze zette twee eieren in eierdoppen op tafel. "Lekker voor bij het ontbijt." Roc knikte. "Bedankt mam." Anne lachte. "Ik hoop dat het gister leuk was." Zei ze met een knipoog naar Elvira en verdween toen de keuken weer in.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 16:44:14 GMT 2
"Het kan niet niet leuk zijn bij Roc in de buurt." zei ze lichtjes blozend. Ze liep naar de tafel toe en wilde gaan zitten maar bedacht zich. "Kan ik ergens mee helpen?" vroeg ze aan Anne terwijl ze voor de tafel bleef staan.
|
|