|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 17:35:37 GMT 2
Anne schudde haar hoofd lachend. "Nee hoor, ga maar lekker weten." "De keuken is Annes terein. Daar komt bijna niemand behalve zij." Zei Felrin vanachter zijn krant. Roc ging zitten en peuterde zwijgend zijn ei open.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 17:42:34 GMT 2
Elvira ging lachend zitten. Ze keek even naar Roc en slikte. Ik moet het hem wel vertellen. Of zou hem iets anders dwars zitten? vroeg ze zich in stilte af. Ze kopte haar ei (savvy??) en at deze.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 17:47:00 GMT 2
(tuurlijk ) Roc keek, toen zijn ei half op was, op toen hij gestommel op de trap hoorde. Toen hij omkeek zag hij Lucas naar binnen komen lopen. Meteen wende hij zijn hoofd weer naar het ei. Lucas grijnste even toen hij het tweetal zag, maar zei niets. Hij pajkte een ei voor zichelf aan van zijn moeder en ging aan tafel zitten.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 17:54:07 GMT 2
Elvira zag Lucas vanuit haar ooghoeken. Ze keek even naar hem, maar zag meteen weer haar droom voor zich en wendde haar blik af. Ze at haar ei in stilte op voordat ze even naar Roc keek.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 20:55:20 GMT 2
Lucas keek weer naar Roc en Elvira, hij liet zijn blik even op haar rusten. "Wat is er? Hebben jullie ruzie gehad ofzo?" Roc keek op. "Mocht zou jij willen." Siste hij.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 20:58:00 GMT 2
Elvira keek verbaasd naar Lucas. "Ruzie? Hoe kom je daar nou bij?" vroeg ze gespeeld verbaasd. Ze wist best hoe hij erbij kwam, en ze was van plan dat uit de weg te ruimen, hoopte ze. Ze legde haar hand op Roc's arm.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 21:16:17 GMT 2
Lucas haalde zijn schouders op. "Nou jullie zeiden niets en zaten niet aan elkaar te frunniken. En jullie keken niet zo als een verliefd stelletje hoort te kijken die net de vorige avond de hele tijd met hun tweeen zijn geweest." Hij grijnste breed. Roc zuchtte en keek Lucas geirriteerd aan. "Lucas! Wat had ik nou gezegt?" Felrin keek op van zijn krant en zuchtte.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 21:19:15 GMT 2
"Hoe kan jij nou weten hoe een verliefd stelletje hoort te kijken?" mompelde Elvira, net zacht genoeg zodat Felrin het niet zou horen. Ze keek even naar Roc en daarna weer naar haar bord. Eigenlijk keek ze overal heen behalve naar Lucas.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 21:37:24 GMT 2
"Sorry." Zei Lucas niet gemeend. "En geloof me, ik heb jullie al zien kijken." Hij grijnste en keek naar Elvira. "Zonde." Voegte hij er fluistert aantoe. Roc gromde, maar zei verder niets.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 21:48:56 GMT 2
Elvira keek hem aan. HAar blik was een mengelmoes van, hou nou je kop en hoe bedoel je. Waarom heb ik het daarnet niet meteen aan Roc verteld? Vroeg ze zichzelf in stilte af. Ze durfde niet aan Roc's reactie denken.
|
|