|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 21:53:44 GMT 2
Lucas richtte zich weer opzijn ontbijt en deed alsof er niets aan de hand was. Roc staarde nietsziend naar zijn bord, met gebaalde handen.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 21:55:20 GMT 2
Elvira leunde achterover en mompelde: "Ik heb geen trek meer.". Eigenlijk wilde ze daar gewoon weg. Weg van Lucas, maar vooral weg van haar droom. Of beter gezegd nachtmerrie.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 21:59:05 GMT 2
Anne bekeek Roc, Elvira en Lucas vanaf de keuken en liep naar de deuropening. "Roc, waarom gaan jij en Elvira vandaag niet iets leuks doen? Gezellig met z'n tweetjes." Roc keek eerst zijn moeder aan, toen Elvira en toen zijn moeder weer. "Mam, is het goed als ik Elvira vanavond mee uit eten neem? Dat we dan dus niet hier eten?" Anne glimlachte en klapte in haar handen. "Natuurlijk is dat goed! Ik moest toch nog boodschappen doen, dus dat maakt niets uit." Ze liep naar Elvira en legte een hand op haar schouder. "Let maar niet op Lucas." Fluisterde ze tegen haar en ging toen weer naar de keuken.
|
|
|
Post by melien on Aug 29, 2007 22:04:40 GMT 2
Elvira glimlachtte dankbaar. Niet op Lucas letten? Maar al te graag... Ze keek naar Roc. "Zullen we weer naar boven gaan?" vroeg ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2007 22:18:44 GMT 2
Roc knikte. "Is goed, dan gaan we zometeen wel... wat was het nou, zwemmen?" Hij haalde zijn schouders op, eigenlijk maakte het hem niets uit. Hij stond op en schoof zijn stoel aan. "Maar Densel gelijk wakker, anders ligt die ook weer tot 1 uur op bed." Zei Felrin, die weer in zijn krant zat te lezen.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 8:21:43 GMT 2
Elvira stond op en schoof ook haar stoel aan. "Zullen we doen." zei ze tegen Felrin. Ze keek niet meer naar Lucas maar ook niet echt naar Roc. Ze liep richting de deur om naar boven te gaan.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 12:44:23 GMT 2
Roc liep achter Elvira aan en hoorde zijn vader nog net iets tegen Lucas zeggen. "Laat ze nou toch eens, het is zijn vriendin." Roc zuchtte en liep naar boven. "Ik maak Densel wel wakker." Mompelde hij en liep naar de eerste kamer. "Densel! Pa wilt dat je komt ontbijten." Hij hoorde wat gegrom uit de kamer, maar wist dat hij er nu wel uitkwam.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 13:21:57 GMT 2
Elvira keek even naar Roc. "Hm-hm." mompelde ze en liep door naar Roc's kamer. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. Ze sloeg haar armen over elkaar. Ze probeerde te verzinnen hoe ze het het beste kon vertellen, wat op dit moment was de stemming echt niet leuk meer tussen haar en Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 13:27:26 GMT 2
Roc liep zijn kamer in en sloot de deur achter zich. "Je hoeft niet te vertellen wat er is." Zei hij rustig toen hij op het bed was gaan zitten. Hij keek Elvira even aan en glimlachte zwak.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 13:46:14 GMT 2
"Gewoon een nachtmerrie." mompelde Elvira. Ze keek even over haar schouder naar Roc maar bleef staan waar ze stond.
|
|