|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 13:51:48 GMT 2
Roc stond op en liep naar Elvira. Hij ging achter haar staan en sloeg zijn armen om haar middel. "Dat kan gebeuren. Dat is niets ergs." Hij gaf haar een kus op haar schouder.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 13:57:07 GMT 2
Elvira leunde tegen hem aan. "Deze wel.." fluisterde ze. Ze was toch een beetje bang voor zijn reactie. Is het wel slim om het hem te vertellen?? Ineens was ze nergens meer zeker van, behalve dan dat ze die nachtmerrie nooit realiteit zou laten worden.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 13:59:28 GMT 2
"Misschien... moet je hem dan maar vergeten, dat helpt denk ik wel." Roc keek naar buiten en streelde haar arm. "Dromen zijn bedrog. Behalve de droom waarin wij twee leven."
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 14:12:04 GMT 2
"Gelukkig wel." zei ze. Ze draaide zich om en sloeg haar armen om hem heen. Ze legde haar hoofd op zijn borst en sloot haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 14:20:39 GMT 2
Roc glimlachte zwak. "We gaan gewoon vanmiddag, of zometeen, weg en vanavond laat komen we pas weer terug. En tegen die tijd liggen de andere vast al weer te slapen. Misschien blijf mijn moeder of vader wel op, maar de andere niet."
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 14:33:08 GMT 2
Elvira opende haar ogen weer. "Gelukkig." zei ze met een zucht. Ze probeerde de beelden uit haar hoofd te bannen. Ze glimlachtte naar hem en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 14:37:13 GMT 2
Roc beantwoorde haar kus, maar behield voorzichtigheid. Hij verbrak de kus snel en knipoogte. "Als we alleen zijn." Fluisterde hij in haar oor en richtte zich weer op. "wat gingn we eigenlijk ook al weer doen vandaag? Zwemmen, of wat was het nou?"
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 14:46:55 GMT 2
"We zouden gaan zwemmen ja." zei ze lachend. Ze maakte zich van hem los en liep naar haar tas toe waar haar bikini in zat.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 14:49:17 GMT 2
Roc lachte ook en glimlachte opgelucht. 'Mooi, het gaat weer wat beter.' Dacht hij opgelucht. Al wilde hij Elvira liever wat langer vasthouden.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 15:02:47 GMT 2
Ze pakte haar donkerrode bikini uit haar tas. "Zal ik hem hier alvast aandoen of pas bij het zwembad?" vroeg ze zich hardop af terwijl ze zich weer omdraaide naar Roc.
|
|