|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 23:19:38 GMT 2
Roc liep naar binnen en ging naar de balie. "Twee volwassenen." Zei hij terwijl hij even omkeek naar Elvira. "20 euro." Zei de vrouw achter de balie een beetje saggereinig. Roc betaalde en glimlachte vriendelijk.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 23:29:43 GMT 2
(WTF, 20 euries !?!) (okeej.. en tijdsprong *heeft geen inspi in situatie*) Elvira liep in haar bikini het pashokje uit en wachtte ondertussen even op Roc. Ze keek om zich heen en verbaasde zich over hoe groot het daar was.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 23:36:30 GMT 2
(Ja weet ik veel XD het is een jaar geleden dat ik ben weze zwemmen XD) Roc trok rustig zijn zwembroek (niet zo'n strak ding! ) aan en hees de rugtas toen aan zijn schouder. Hij opende het deurtje en zocht even naar Elvira. "Deze even in een kluisje doen." Zei hij toen hij haar zag. Hij opende een kluisje en deed de rugzak en zijn kleren erin. Hij haalde er wel eerst even de handdoeken uit. "Moeten jou kleren er ook nog bij?"
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 23:39:54 GMT 2
(een kaartje is nu gemiddeld 3 euro 10 XD)
Elvira liep met Roc mee naar de kluisjes. "Natuurlijk. Wat zou ik er anders mee moeten doen?" zei ze lachend terwijl ze haar kleding in het kluisje deed. Daarna wachtte ze even op Roc en liep ze naar de douchjes.
(nog ff bij meer antwoorde en dan benk weg...)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 23:51:48 GMT 2
"Ermee gaan zwemmen, daarna wat eten en dan naar de bios ermee? Ow wacht, dat doe je al met mij." Zei hij lachent terwijl hij het kluisje dicht deed. Hij ging onder de douche en liep toen snel door naar het echte zwembad.
|
|
|
Post by melien on Aug 31, 2007 8:17:25 GMT 2
"Ik bedoel tijdens het zwemmen gekkie." zei Elvira lachend en liep vrolijk achter hem aan. Ze douchte zich eerst even af en liep daarna het zwem gedeelte van het zwembad binnen.. Ze keek om zich heen. "Wow wat is het hier groot." mompelde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 1, 2007 0:20:35 GMT 2
Roc knikte. "De grootste van de stad." Hij keek naar het water en toen naar Elvira. "Als ik er nu in ga.... dan krijg jij de kant niet om me erin te duwen." Hij grijnste en sprong het water in.
|
|
|
Post by melien on Sept 1, 2007 9:22:15 GMT 2
Elvira grijnsde en wilde iets terug zeggen maar Roc was al in het water gesprongen. Ze haalde even lichtjes haar schouders op en dook daarna het water in. Boven water gekomen keek ze naar Roc en lachtte naar hem. "Dat is te lang geleden." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 1, 2007 11:58:37 GMT 2
"Je hebt tochj pas nog in het meer gezwommen?" Roc liet zich op zijn rug drijven en keek naar het plafon van het zwembad.
|
|
|
Post by melien on Sept 1, 2007 12:01:35 GMT 2
"Ja, met jou. Maar dat is alweer veel te lang geleden." zei ze lachend. Ze zwom naar hem toe en prikte hem.
|
|