|
Post by Madjic on Sept 1, 2007 12:07:25 GMT 2
Roc ging spettert normaal in het water drijven en keek naar Elvira. "Hey, die had ik niet verdient!!" Riep hij lachent.
|
|
|
Post by melien on Sept 1, 2007 13:03:50 GMT 2
"Klopt. Maar het is gewoon leuk." zei ze grijnzend. Ze gaf hem een kus. "Maar die had je wel verdient." zei ze lachend voordat ze weer even onder water dook.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 2, 2007 22:08:43 GMT 2
Roc lachte. "Die verdien ik altijd!" Hij keek naar waar ELvira net nog gedreven had. "Hm.... Vraag me af of ze dat nog gehoort heeft." Zei hij tegen zichzelf en wachtte toen tot ELvira weer bovenwater kwam.
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 9:12:09 GMT 2
Elvira zwom een rondje om Roc heen en kwam achter hem boven water. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Wat zei je?" vroeg ze. Ze had wel gehoord dat hij wat had gezegd, maar wat wist ze niet.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 19:47:25 GMT 2
Roc lachtte. "Ik zei dat ik een kus van jou altijd verdien." Hij pakte haar handen beet en gaf op ieder een kus.
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 19:49:27 GMT 2
"Is dat zo dan?" vroeg ze verbaasd. Ze deed haar best om haar lachen in te houden. Natuurlijk is dat zo dacht ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 20:07:14 GMT 2
"Natuurlijk is dat zo! Waarom jou ik nou niet alleen maar een heel klein kusje verdienen?" Roc lachte. "Geef toe El!"
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 20:10:41 GMT 2
"Ik geef helemaal niks toe." zei ze lachend terwijl ze even een eindje van hem weg zwom. Ze bleef hem aankijken met een uitdagende blik in haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 20:20:49 GMT 2
Roc ging kopjeonder en zwom onderwater achter Elvira aan. 'Wel ik verdien ze wel... zoals nu!' Dacht hij.
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 20:23:56 GMT 2
Elvira zag Roc onderwater duiken en vroeg zich af wat hij van plan was. Ze hield het water in de gaten maar besloot toen om maar onder water te gaan wachten. Ze liet zich onder water zakken en keek naar Roc.
|
|