|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 20:32:54 GMT 2
Roc grinnikte onderwater en zwom naar haar toe. Hij trok haar mee naar boven het water. En kee schudde daar het water een beetje uit zijn haar. "Dus je heeft me ongelijk?" Vroeg hij daarna.
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 20:34:50 GMT 2
"Dat heb ik niet gezegd." protesteerde Elvira. Ze dacht even na. "Alhoewel dat nog wel een zou kunnen zijn." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 20:44:34 GMT 2
Roc trok een verdrietig gezicht. "Maar verdien ik het dan niet? Ik ben toch altijd heel lief?" Aan zijn gezicht was te zien dat hij het moeilijk had om niet te lachen.
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 20:49:57 GMT 2
"Altijd klopt niet." zei Elvira rustig. Dat meende ze ook. "Maar nu wel." voegde ze er lachend aantoe en gaf hem nog een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 21:10:23 GMT 2
Roc keek weer vrolijk. "Nou, meestal ben ik lief dan. Ik heb er zo mijn redenen voor om het niet te zijn."
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 21:35:29 GMT 2
"Weet ik. Maar alsnog had je dan geen gelijk. En nu ben ik deze discussie zat." zei ze lachend. Ze spetterde wat water in zijn gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 21:37:05 GMT 2
"Heeey! Die had ik niet verdient!" Lachte Roc en sleurde haar mee onderwater. (Ik heb geen inspi meer )
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 21:46:50 GMT 2
Elvira had het zo naar haar zin in het zwembad dat ze niet merkte hoe snel de tijd ging. Voordat ze het door had moesten ze er alweer uit omdat er zwemlessen gegeven zouden worden. Ze trok een sip gezicht maar ging wel het water uit.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 21:51:08 GMT 2
"He jammer." Mompelde Roc toen hij bijna weggeschopt werd. "Nou hoe laat is het?" Hij keek Elvira vragend aan. "Of belangrijker, heb je honger?"
|
|
|
Post by melien on Sept 3, 2007 21:56:03 GMT 2
"Ik heb geen idee hoe laat het is." zei Elvira schouderophalend. Toen hij vroeg of ze trek had voelde ze pas dat ze best wel trek had gekregen. "Ja, eigenlijk wel." antwoordde ze dus met een glimlach.
|
|