|
Post by Madjic on Sept 3, 2007 23:42:04 GMT 2
(sorry, kwas de film over Steve Biko aant kijken.... echt wel indrukwekkend...)
Roc keek rond en zag toen een klok. "Half 2." Zei hij en keek weer naar Elvira. "Wil je hier frietjes eten of ergens een broodje ofzo?"
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 10:12:40 GMT 2
(haha.. maakt niet uit.. dat ken ik... ) "Maakt mij niet uit."zei Elvira terwijl ze onder de douche ging staan. Nadat ze het chloorwater van haar af had gewassen stapte ze er weer onder vandaan en liep alvast richting de kluisjes zodat ze niet in de weg stond voor andere mensen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 19:55:14 GMT 2
Roc keek even bedenkelijk naar de douches en spoelde zich even af. "Misschien moeten we nog even naar huis. Je weet wel, om even te douche ofzo." Hij wilde eigenlijk niet naar huis, maar zag niet echt een andere optie. Hij liep achter Elvira aan en pakte het sleuteltje van hun kluisje. "Zullen we maar gewoon een broodje ofzo ergens eten? Is denk ik lekkerde dan dat vette spul dat ze hier friet noemen."
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 20:01:56 GMT 2
"Douchen kan vanavond altijd nog." zei Elvira lachend, ze had geen zin omLucas weer te moeten zien. "Dat vind ik een goed plan." zei ze met een gijns. "Ik moet namelijk op mijn lijn letten." zei ze daarna met een kakkerstemmetje. Ze schoot in de lach. Dat is wel het laatste wat ik moet...
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 20:06:48 GMT 2
Roc knikte. "Ook goed." Hij bukte zich en maakte het kluisje open. "Jij en aan je lijn denken?" Hij keek naar haar op. "Ja en Lucas is de meest aardige jongen die ik ken."
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 20:10:38 GMT 2
Elvira moest lachen. "Hmmm.... Als ik aan mijn lijn moet denken dan..." zei ze. Ze dacht even na. (*hoort hersens kraken*) "Dan... ben jij niet meer de leukste jongen op aarde." zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 20:30:53 GMT 2
"Iets wat dus nooit zal gebeuren he!" Roc lachte en haalde haar spullen eruit. "Hier." Hij reek ze haar aan.
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 20:32:55 GMT 2
"Inderdaad." zei ze lachend terwijl ze haar spullen aanpakte. "Waarom denk je dat ik het zo zeg?" voegde ze er grijnzend aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 20:57:51 GMT 2
"Uhm... weet ik niet, maar ik weet wel dat je niets aan dieet of wat voor gek iets nodig hebt." Hij pakte zijn spullen en stond op. "Je bent perfect zoals je nu bent." Zei hij net voor hij haar een kus gaf.
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 20:59:13 GMT 2
Ze verbrak de kus en keek hem aan. "Perfekt is een illusie en ik meende het dus ook niet. Het was een grapje, en daarbij verklaar ik iedereen voor gek die een dieet volgt terwijl diegene geen extreem overgewicht heeft." zei ze.
|
|