|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 21:04:57 GMT 2
"Mee eens, alleen dat perfect niet." Hij grijnste. "Ik zal het trouwens veranderen, dan klopt het wel. Je bent perfect voor mij, in mijn ogen."
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 21:07:57 GMT 2
Elvira deed haar mond open om een tegen antwoord te geven maar kon er geen verzinnen. Ze sloot haar mond weer. "Nouhouw... Dat kun je niet weerleggen." zei ze met een sip gezicht, maar schoot in de lach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 21:18:05 GMT 2
Roc lachte. "Maar hjet is wel zo. Voor mij, in mij ogen, zou er niemand perfecter kunnen zijn dan jij bent." Hij grijnste. "En weet je waarom?"
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 21:21:23 GMT 2
"Nee." zei Elvira. Ze keek vragend naar Roc. "Waarom?" vroeg ze toen. Ze was nieuwsgierig geworden en merkte niet dat haar kleding nat werd door het water wat van haar haren druppelde.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 21:36:14 GMT 2
"Omdat je van mij bent, mij altijd vrolijk kan maken en het liefste meisje bent dat ik ken. Al is punt 1 het belangrijkste." Roc grinnikte opnieuw.
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 21:38:03 GMT 2
Elvira dacht even na. "Daar heb je gelijk in." zei ze uiteindelijk met een grijns. Ze ging op haar tenen staan en fluisterde in zijn oor: "En datzelfde geldt voor jou.". Daarna liep ze richting een van de pashokjes.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 21:42:12 GMT 2
"Ow vet! Ik ben perfect." Zei hij lachent en liep achter Elvira aan. "Is het leukste wat ik ooit gehoort heb eigenlijk."
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 21:44:53 GMT 2
"Okeej, dat is het leukste. Maar wat is het minst leuke?" vroeg ze, voordat ze er erg in had. "Of weet je wat, laat ook maar zitten." zeo ze snel toen ze het doorhad. Ze liep een hokje in.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 21:57:04 GMT 2
"Hm even nadenken." Hij ging het hokje naast die van Elvira in. "Het minst leuke ooit? Eigenlijk heb ik vrij weinig dingen meegemaakt die zo verschrikkelijk zijn. Die pesterijen van Lucas en Densel zijn naar, maar niet het ergste wat ik heb meegemaakd als je dat soms bedoeld."
|
|
|
Post by melien on Sept 4, 2007 21:58:57 GMT 2
Elvira schudde haar hoofd. "Nee dat bedoelde ik niet, denk ik. Maar laat maar." zei ze lachend nadat ze zich had gerealiseerd dat Roc het niet kon zien als ze haar hoofd schudde. Ze droogde zich af en kleedde zich om.
|
|