|
Post by Madjic on Sept 4, 2007 23:48:55 GMT 2
"Ow ok." Roc droogte zich af en trok zijn normale kleren weer aan. "We zullen toch echt even langs huis moeten voor het avondeten. Mijn kleren zijn hartstikke nat geworden." Zei hij lachent en stapte naar buiten.
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 7:41:46 GMT 2
Elvira keek naar haar eigen kleding. Nu merkte zij het ook. Ze schoot in de lach. "Niet alleen de jouwe." zei ze lachend terwijl ze het hokje uitliep. "Zullen we eerst iets gaan drinken of eerst langs huis?" vroeg ze toen maar.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 13:12:13 GMT 2
Roc knikte. "Ja, wat drinken en wat eten. Ik heb best trek eigenlijk." Hij hees de tas weer op zijn schouders en keek Elvira aan. "Zullen we maar gaan?"
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 16:18:17 GMT 2
Elvira keek lachend naar hem. Ze pakte zijn hand. "Jep." zei ze en liep richting uitgang van het zwembad. "Waarheen?" vroeg ze onder het lopen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 16:47:03 GMT 2
"We kunnen naar de winkels lopen. Het is lekker weer en dichtbij." Hij glimlachte. "Daar kunnen we wel wat eten." Hij snoof de lucht diep in toen ze buiten kwamen. Veel beter dan die cloorlucht.
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 17:40:43 GMT 2
"Is goed. Wijs jij de weg maar." zei ze lachend terwijl ze om zich heen keek. (waah... waar is me inspi heen? *gaat zoeken*)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 20:41:48 GMT 2
ROc knikte en pakte haar hand. Hij loodste haar door wat straten en kwamen na een kwartier lopen in een lange winkelstraat. "Zo, hier is het. IK zei toch dat het niet zo ver was."
(beetje tijdsprong XD)
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 21:38:32 GMT 2
(*heeft inspi gevonden* niet meer verstoppen hea inspi :@ XD)
Elvira keek verbaasd om zich heen. "Wow, het is hier nog best groot ook." zei ze verbaasd. In haar dorpje kon je net aan van alles iets vinden, maar dat zat dan ook overal verspreid.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 21:56:22 GMT 2
Roc lachtte. "Valt wel mee hoor, dit is echt niet de grootste stad." Hij stak zijn hand uit en gebaarde voor zich uit. "Dit is de grootste winkelstraat van de stad, dus het is niet echt heel erg veel." Hij keek rond en zag een eindje verderop aan de overkant van de straat een klein cafetje. Hij wist toevallig dat je daar ook hele lekkere broodjes kon kopen. "Wil je een broodje of iets warms?" Vroeg hij en wende zijn blik af van het cafetje om Elvira aan te kijken.
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 22:03:04 GMT 2
Elvira was naar alle winkels aan het kijken. Er zaten bekende tussen maar ook niet bekende. Daardoor reageerde ze wat laat. Ze keek even verward naar Roc. "Wat??" vroeg ze. "Ow. Ik vind een broodje wel best." zei ze met een glimlach.
|
|