|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 22:12:16 GMT 2
"Dan weet wel iets. De lekkerste broodjes van de stad." Hij knipoogte en pakte opnieuw haar hand. "En daarna kun je in de winkeltjes gaan neuzen." Hij gaf een kus op haar hand en grinnikte.
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 22:14:20 GMT 2
"Alleen maar even kijken is ook goed hoor." zei ze vrolijk terwijl ze met hem mee liep. Ze wist dat als het meer dan even kijken was dat ze er met tig dingen vandaan kwam. Ze keek tijdens het lopen links en rechts totdat ze ineens een klein winkeltje zag. Ze bleef staan. "Die bestaan nog?" vroeg ze verbaasd.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 22:23:40 GMT 2
Roc keek Elvira vragend aan. "Wat?" Hij volgte haar blik naar het winkeltje, maar begreep er daarna nogsteeds niets van.
|
|
|
Post by melien on Sept 5, 2007 22:27:42 GMT 2
Elvira keek van het winkeltje naar Roc. "Zo'n winkeltje was er bij ons vroeger ook, maar dat was ineens verdwenen. Mijn oma kocht daar altijd schattig briefpapier enzo voor mij." zei ze glimlachend om het enigszins uit te leggen. Ondertussen was ze over haar verbazing heen en begon weer rustig te lopen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 5, 2007 22:33:49 GMT 2
"Dat is dus nummero een op het lijstje... Ownee, nummero 2. Eerst eten, kom op." Hij trok Elvira mee naar het cafetje.
|
|
|
Post by melien on Sept 6, 2007 16:54:15 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Hoe lang wordt dat lijstje?" vroeg ze lachend terwijl ze met hem mee liep.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 6, 2007 17:17:39 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Zolang je wilt. Als we maar tijd over hebben om naar huis te gaan voor het avondeten."
|
|
|
Post by melien on Sept 6, 2007 20:09:39 GMT 2
"Okeej, wacht even..." zei ze onder het lopen. Ze dacht even na. "Nummer 1 op het lijstje is eten, op nummer twee staat dat winkeltje, op nummer 3 staat naar huis gaan en omkleden, op nummer 4 avondeten en op nummer 5 bios. Hoe vind je dat?" zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 6, 2007 22:30:07 GMT 2
"Is goed, maar ik had gedacht dat je ook nog in andere winkeltjes wilde kijken. Dat kan best als je wilt hoor." Roc glimlachte warm naar Elvira. Ze kon tenslotte doen wat ze wilde.
|
|
|
Post by melien on Sept 8, 2007 8:53:24 GMT 2
"Weet ik, maar shoppen doe ik liever met Mariel ofzo." zei ze met een glimlach. Ze gaf een kneepje in zijn hand. Voordat ze het doorhad waren ze bij het cafetje ( ) aangekomen.
|
|