|
Post by Madjic on Sept 8, 2007 15:14:50 GMT 2
Roc knikte. "Okey, ik vind het allemaal best." Hij gebaarde naar een tafeltje. "Kom, laten we gaan zitten." Hij zag een menu op het tafeltje liggen.
|
|
|
Post by melien on Sept 8, 2007 22:10:13 GMT 2
Elvira ging rustig zitten. Ze keek even naar de menukaart maar pakte hem niet. "En wat is hier het lekkerste broodje?" vroeg ze met een warme glimlach aan Roc. Hij zou het vast wel weten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 13:39:33 GMT 2
"Ze zijn allemaal lekker, je kan zelf beslissen wat je er allemaal op wilt. Dus je kan het zo lekker en uitgebreid maken als je zelf wilt." Roc nam de moeite niet de menu kaart te pakken. "Dus, wat wil je er op?"
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 15:39:29 GMT 2
"Uhm..." begon Elvira. Ze was niet bepaald goed in kiezen als het op eten aankwam. "Doe maar een broodje gezond ofzo." zei ze schouderophalend. Dat was het eerste wat er in haar op kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 16:40:54 GMT 2
ROc haalde zijn schouders op en knikte. "Ok, je kan ook iets met kip ofzo... Als je wilt." Hij glimlachte en keek even of hij een serveerster zag.
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 17:01:06 GMT 2
Elvira ging even wat verzitten toen ze iets voelde trillen in haar broekzak. Ze schrok een beetje. Dat was ze niet meer gewend. Ze pakte haar mobiel en klikte op openen. Ze had een smsje.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 17:12:04 GMT 2
Roc trok een wenkbrauw op. "Heb je een mobiel joh? En dat zegt mevrouw niet even." Hij lachtte en tikte met zijn vingers op tafel. De serveerster was met een andere klant bezig.
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 17:28:13 GMT 2
(tja... ik moest toch iets verzinne? XD) Elvira keek even naar Roc. "Eerlijk gezegd was ik het vergeten." zei ze lachend. Ze keek weer even naar het beeldschermpje en tikte snel een antwoord.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 17:45:29 GMT 2
Roc grinnikte. "Laat hem maar niet aan mijn moeder zien. Volgens haar zijn het ondingen en zijn uilen zeker zo goed."
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 17:48:13 GMT 2
Elvira moest lachen en stopte de mobiel weg. "Ze heeft ook gelijk. Uilen zijn gewoon beter, alleen wel een stuk langzamer." zei ze lachend. Waarom ze een mobieltje had wist ze ook niet meer.
|
|