|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 17:58:26 GMT 2
Roc lachtte. "Ah." Hij wenkte de serveerster. "Een broodje gezond en een broodje met kip, tomaten, sla en nog die speciale saus." Hij keek Elvira vragend aan of ze nogsteeds een broodje gezond wilde.
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 18:02:01 GMT 2
Elvira knikte ter bevestiging. Ze glimlachtte even naar de serveerster en keek daarna weer naar Roc. "Jij hebt er geen, of wel?" vroeg ze toen toch maar voor de zekerheid.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 18:05:38 GMT 2
Hij knikte naar de serveerster, die daarna wegliep om het door te geven. "Nee, mijn moeder wilt het nietr hebben. Mijn vader heeft de moeite al genomen om haar over te halen, maar dat had geen zin."
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 18:14:33 GMT 2
"Achja, soms heb je dat." zei ze schouderophalend. (inspi is weer is kwijt... heb jij mijn inspi soms gevonde???)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 18:36:31 GMT 2
Roc knikte. "Ach, ik heb niet perse een nodig dus ga ik er niet moeilijk overdoen. Maar ja." Hij glimlachte. "Naar wat voor een film zullen we vanavond gaan?"
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 18:47:25 GMT 2
"Ik heb geen flauw idee wat er allemaal draait op dit moment dus...." zei ze. "En of het nou een romantische of een actie film is, maakt me niet uit." voegde ze er nog aantoe. Als we maar iets van de film zien... dacht ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 20:11:01 GMT 2
"Ik eigenlijk ook niet. Nou ja, we zien wel als we daar aankomen lijkt me zo." Roc hield zijn hoofd schuin. "Wat is er? Waarom lach je nou?"
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 20:40:16 GMT 2
Elvira sloeg een hand voor haar mond. "Gewoon. Mag dat niet dan?" vroeg ze met een vragende en melige blik.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 20:49:46 GMT 2
"Ja, nee... Ik bedoel dat mag wel. Maar ik vroeg het me gewoon af." Hij grinnikte en schudde zijn hoofd. "Ow wacht, we hebben geen drinken bestelt."
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 20:58:20 GMT 2
"Dat kun je je nog lang afvragen." zei ze met een warme glimlach. Daarna keek ze even verward. "Oh nee?" vroeg ze. Hebben we geen drinken besteld??
|
|