|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 22:24:56 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Ik weet het zeker, dat hebben we nog niet gedaan. Nou ja, maakt niet uit. Want daar komen de broodjes als." De serveerster liep hun kant op met een dienblad en twee borden. "Alstublieft." Zei ze terwijl ze de borden met de broodjes erop op tafel zette. Roc keek Elvira aan. "Wat wil je drinken?"
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 22:31:37 GMT 2
"Doe maar een ice-tea." zei ze met een glimlach, meer tegen de serveerster dan tegen Roc. Daarna keek ze weer naar Roc en pakte ondertussen haar broodje op.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 22:41:09 GMT 2
"Nog een cola en een ice-tea alsjeblieft." Zei Roc met een glimlach tegen de serveerster, die knikte en wegliep. ROc grinnikte. "Dat vond ze leuk." Hij pakte zijn broodje en nam een hap
|
|
|
Post by melien on Sept 9, 2007 22:43:34 GMT 2
"Hoe bedoel je?" vroeg Elvira, ze snapte het niet. Ze keek hem even vragend aan voordat ze een hapje van haar broodje nam. (jeej verklein woorden^^)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 9, 2007 23:10:34 GMT 2
"Dat ze het niet leuk vind dat ze nu opnieuw iets moet gaan halen voor ons." Lachtte Roc.
|
|
|
Post by melien on Sept 10, 2007 15:55:29 GMT 2
"Dan moet ze maar geen serveerster worden." zei Elvira grinnikend. Als je dat niet leuk vond was het een beetje onzinnig om serveerster te worden.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 10, 2007 16:55:00 GMT 2
Roc knikte. "Ja, klopt." Hij nam nog een hap van broodje en glimlachte. "En is het lekker?"
|
|
|
Post by melien on Sept 10, 2007 17:09:54 GMT 2
Elvira slikte de hap door die ze net had genomen. "Ja, heerlijk. Je had gelijk, dit zijn de lekkerste broodjes." zei ze met een glimlach voordat ze nog een hap nam.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 10, 2007 18:18:41 GMT 2
Roc grinnikte en knikte. "Ik heb wel eens gelijk." Lachtte hij.
(Ik heb geen inspi :S)
|
|
|
Post by melien on Sept 10, 2007 18:26:42 GMT 2
(that makes two of us... ik bouw wel ff tijdsprong in.)
Elvira grinnikte maar zei niets. Hij wist waarschijnlijk toch wel dat ze vond dat hij vaker gelijk had dan soms. Het duurde niet al te lang of ze had haar broodje op en nam het laatste slokje van haar ice-tea. "Dat was echt lekker. En vooral nodig." zei ze met een glimlach.
|
|