|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 19:54:41 GMT 2
"Mooi zo. Wat hebben jullie eigenlijk gedaan?" Hij maakte het zich gemakkelijk tegen de deurpost en bestudeerde Elvira rustig.
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 20:04:46 GMT 2
Elvira keek even naar hem maar bukte zich toen wel even om het briefpapier in haar rugzak te stoppen. Haar natte haar viel voor haar gezicht. "Gezwommen." zei ze terwijl ze rustig op het bed ging zitten. "En wat hebben jullie allemaal uitgespookt?" vroeg ze toen uiteindelijk toch maar.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 21:19:34 GMT 2
Lucas haalde zijn schouders op. "Beetje hetzelfde als altijd. Beetje tv kijken, beetje rondhangen. Alles waar Steentje geen tijd voor had."
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 21:24:48 GMT 2
Elvira verdraaide haar ogen. "Normaal doen kun jij niet hea?" vroeg ze geïrriteerd. Ze stond op en liep naar het raam toe om naar buiten te kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 21:37:37 GMT 2
Lucas grinnikte. "Jawel hoor. Ik snap alleen niet zo goed hoe het komt dat mijn kleine broer zo'n leuke vriendin heeft. Dan kan ik er gewoon niets meer aan doen."
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 21:41:28 GMT 2
"Misschien omdat hij aardig kan doen?" zei Elvira. Ze wist niet echt hoe Lucas was, maar tot nu toe beviel het haar helemaal niet. Ze keek niet naar hem, ze keek naar buiten naar de vogels die vrolijk floten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 21:57:56 GMT 2
"Ik ben nu toch ook aardig tegen jou? Of zit ik er nu zo naast?" Lucas keek Elvira verbaast aan.
Ondertussen had Roc net zijn haren uitgespoelt.
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 22:03:05 GMT 2
"Daar heb je gelijk in." zei ze schouderophalend. Wat alleen maar 1 vraag oproept: wat wil je? schoot het door haar heen. Ze schrok er toch wel van. Sinds wanneer was ze zo argwanend?
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 22:33:27 GMT 2
"Kijk, ik kan het best." Lucas glimlachte. Hij keek om toen hij de douche uit hoorde gaan. "Zo te horen komt je vriendje eraan. Veel plezier vanavodn. Ik hoorde dat jullie naar de film gingen, er draait een hele leuke film... Ik weet alleen niet meer hoe die heet." Hij glimlachte en maakte een buiginkje. "Ik ga maar weer eens." Hij draaide zich om en verdween zijn kamer in.
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 22:42:55 GMT 2
Elvira snapte er niks meer van. Ze merkte wel dat Lucas best aardig kon zijn. Maar hij wilde klaarblijkelijk niet dat Roc het merkte. Ze had nog niet eens gemerkt dat de douche was uitgegaan. Ze was te zeer in gedachten verzonken.
|
|