|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 22:53:11 GMT 2
Roc liep met een zwarte spijkerbroek en een wit overeind aan de badkamer uit. Zijn handdoek had hij over zijn schouders gehangen zodat zijn druipende haren zijn schone shirt niet nat maakte. Hij liep zijn kamer en glimlachte naar Elvira. "Klaar." Zei hij en pakte schone sokken.
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 22:54:42 GMT 2
Elvira schrok op uit haar gedachten. Ze draaide zich om en zag Roc. Ze glimlachtte naar hem. "Tja, toen waren we schoon en droog, op ons haar na." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 22:58:29 GMT 2
Roc keek haar even aan en grinnikte. "Klopt." Hij trok zijn sokken aan en droogte toen zijn haren met de handdoek. "Voor heel even nog, tenminste. Wat heb je trouwens gedaan terwijl ik onder de douche zat? Omdat je haar nog nat is."
|
|
|
Post by melien on Sept 18, 2007 23:02:13 GMT 2
"Met je broer gekletst." antwoordde ze. Ze dacht er niet eens over om het niet te vertellen, het ontsprak tenslotte de waarheid. Ze ging met haar hand door haar haar dat niet zo heel erg nat weer was. Gelukkig had ze sneldrogend haar.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 18, 2007 23:05:33 GMT 2
Roc hield even op met zijn haren droog te maken en keek Elvira emotieloos aan. "Ow... Leuk. Lucas of Densel?" Hij vroeg zich even af of hij het wel wilde weten.
(ik ben nu mijn engels HW nog aant maken XD)
|
|
|
Post by melien on Sept 19, 2007 15:33:02 GMT 2
Elvira vroeg zich af waarom Roc zo raar reageerde maar ging er niet op in. "Lucas." zei rustig. Ze liep naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 19, 2007 17:56:31 GMT 2
"Ow..." Zei Roc en droogte verder zijn haren af. "Ennuh... Was het leuk?" Hij glimlachte vreugdeloos.
|
|
|
Post by melien on Sept 19, 2007 23:41:29 GMT 2
"Waar is jou vrolijke stemming gebleven?" vroeg ze. Niet meteen doorhebbend dat ze zijn vraag ontweek. "Het is maar net wat je leuk noemt." beantwoordde ze deze alsnog.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 18:05:33 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op en gooide de handdoek op de stoel. "Weet ik veel." Mompelde hij en pakte een kam. "Hij kan soms best... normaal doen." Zei hij, het leek alsof hij het met tegenzin zei.
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 20:57:21 GMT 2
Elvira keek naar Roc. "Schat, wat is er?" vroeg ze. Roc was zo plotseling van stemming veranderd dat ze het maar heel raar vond. (nogal logisch XD... maarreh... ik moest nog ff van mees zegge dat mees en ik topic hebbe geopend waarin een stel zwadjes el en mar gaan aanvalle... dus aan jou (en krista) de vraag om er ook mensies heen te sturen )
|
|