|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 21:01:52 GMT 2
(*Schopt Roc, Luka, Ty en Carmen erheen* Roc heeft vrienden! Ow Lena kan ook nog komen XD) Roc schudde zijn hoofd. "Wat zou er moeten zijn? Ik vertrouw je." Hij stopte even waarmee hij bezig was toen hij dit gezegt had, maar ging toen verder.
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 21:06:23 GMT 2
"Ik weet niet wat er zou moeten zijn. Maar er is iets, dat merk ik heus wel. En dat je me vertrouwd weet ik, en dat heb ik ook nooit betwijfeld." antwoordde ze rustig. Ze bleef staan waar ze stond en keek naar hem. (wel wachte totdat rach en brad *pookt zwadjes* aanvalle hea )
|
|
|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 21:11:09 GMT 2
(need another little bitch? *wijst naar Melia*)
Roc zuchtte. "Er is niet, niets om je zorgen over te maken in ieder geval." Hij glimlachte zwak en liep anar haar toe. "Laten we maar lekker uiteten gaan en dan naar de film." Hij gaf haar een kus en hoopte daarmee het gesprek af te ronden.
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 22:02:48 GMT 2
Elvira geloofde het maar half, maar ze ging er niet over door. "Als je maar weer vrolijk wordt. Anders zie ik me toch echt wel genoodzaakt je te kietelen." zei ze met een glimlach.
(ja^^ leuk XD.... ow.. en wat ik ook tege mees zei: mijn chars moge vervloekt wore met alle vloeken behalve de dodelijke vloek!!!! ze mogen niet dood XD *hugt chars*)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 22:15:14 GMT 2
Roc glimlachte zwak. "Ja, dat moet lukken... ook zonder gekietelt te worden." Hij knipoogte en pakte haar hand. "Zullen we gaan?" (Het zelfde geld voor de mijne!!!! *Sluit Roc, Lena, Carmen, TY en Saluka in haar armen* Melia.... ok misschien (Melia) HEEEY!!! (Ik) ok, kom er maar bij *Sluit ook Melia in haar armen*)
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 22:19:19 GMT 2
(whaha XD)
Elvira pakte opgelucht Roc's hand. "Hupsakee. Op naar de tweede ronde." zei ze grijnzend. Het liefst vergat ze wat er net gebeurd was zo snel mogelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 22:35:31 GMT 2
Roc knikte en trok haar mee zijn kamer uit en toen de trap af. "Wij zijn weer weg." Riep hij richting de woonkamer en opende de deur. Hij hoorde een veel plezier en een doe voorzichtig.
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 22:43:20 GMT 2
Elvira liep naar buiten. De warme zon weer in. "Okeej, waarheen?" vroeg ze, voor de zoveelste keer die dag. Ze keek even vragend naar Roc. Een glimlach zat weer op haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 22:51:08 GMT 2
(Tijdsprong XD)
Roc gebaarde naar de bushalte. "Weer maar een klein stukje." Na een busrid van 10 minuten stonden ze weer in een straat. Het was best druk, maar Roc voelde zich helemaal tijd. "Daar." Hij weer naar een gebouwtje waarboven 'Resataurant Neverwinters' stond.
|
|
|
Post by melien on Sept 20, 2007 22:53:04 GMT 2
Elvira pakte zijn hand weer vast om hem niet kwijt te raken in de drukte. "Ziet er gezellig uit." zei ze glunderend voordat ze begon in de richting vanhet restaurant te lopen.
|
|