|
Post by Madjic on Sept 20, 2007 23:00:00 GMT 2
Roc knikte en grijnste een beetje geheimzinnig. Met zijn ene hand hield hij Elviras hand vast en de andere had hij in zijn broekzak gestopt. Een portier deed de deur van het resteurant open om Elvira en Roc binnen te laten. Vervolgens ging een ober hun voor naar een tafeltje. "Alstublieft." Roc liet Elviras hand los en schoof de stoel voor haar naar achteren. "Gaat u maar zitten mevrouw." Zei hij breed grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Sept 21, 2007 13:21:09 GMT 2
Elvira had verbaasd om zich heen gekeken. Toen Roc de stoel naar achter schoof moest ze lachen. Ze zei er echter niks over maar ging zitten. Ondertussen bleef ze om zich heen kijkend.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 21, 2007 18:33:51 GMT 2
Roc schoof haar stoel aan en ging toen aan de andere kant van de tafel op zijn stoel zitten. Hij trommelde even op de tafel en keek naar de andere gasten. Hij zag een oud echtpaar zitten en grinnikte, want het over zijn overburen.
|
|
|
Post by melien on Sept 22, 2007 10:23:02 GMT 2
Elvira keek naar Roc en glimlachte. "Mooi hier." zei ze, ze wist niks anders te zeggen en ze wilde de stilte verbreken.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 22, 2007 10:57:15 GMT 2
Roc glimlachte. "Het is hier altijd heel stil. Men praat niet tijdens het eten. Ik bedacht me dat we daar maar een beetje verandering in gingen gaan brengen." Hij grijnste en gaf een van de twee menukaarten aan Elvira.
|
|
|
Post by melien on Sept 22, 2007 11:05:11 GMT 2
Elvira pakte de menukaart aan. "Dat vind ik een goed idee." zei ze lachend terwijl ze de menukaart opendeed en er in begon te bladeren.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 21:25:24 GMT 2
In de menu kaart stonden af en toe vreemde dingen. Zoals lichaamsdelen van dieren waar Roc misselijk van werd het alleen maar te lezen. Maar gelukkig stonden er ook normale dingen in als boefstuk en zalm. "Hm, salade vooral, dan...biefstuk met friet." Roc keek Elvira grijnzend aan. "En wat wil jij." Hij legde zijn hand even op zijn broek zak en slaakte een klein opgelucht zuchtje.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 21:47:17 GMT 2
"Salade en zalm met aardappels denk ik zo." zei Elvira na even te hebben nagedacht. Ze had niet gemerkt dat Roc opgelucht had gezucht.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:00:29 GMT 2
Roc knikte. Een ober had Elvia toevallig gehoord en ging aan hun tafeltje staan. "Hebben jullie al iets gekozen?" Hij vroeg het meer uit beleefdgheid. "Hm ja, een salade en een biefstukje met frietjes. Ow en een glaasje water." ROc keek naar Elvira. "En U mevrouw?" De ober wende zich tot Elvira.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 22:05:32 GMT 2
Elvira slikte een lach weg. "Salade en daarna zalm met aardappels. En ook met een glas water." zei ze met een beleefde glimlach. Wat een stijf gedoe hierzo... dacht ze grinnikend.
|
|