|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:15:20 GMT 2
"Zal ik anders gewoon een karaf water geven? " De ober glimlachte. Roc glimlachte en de ober verdween met een knikt. Roc grinnikte. "Sorry misschien iets te formeel hier... maar ja, de andere optie was een friettent en dan vond ik dit toch een beter idee."
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 22:18:57 GMT 2
"Ach ja, ik ben er gewoon niet aangewend. Moet me even aanpassen." zei Elvira glimlachend. Elvira voelde weer iets trillen. De glimlach verdween. "Waarom heb ik die nou meegenomen?" vroeg ze zich hardop af zodat Roc het kon horen. Ze verdraaide haar ogen en pakte haar mobiel. Zonder het smsje te lezen zette ze hem uit.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:36:25 GMT 2
Roc grinnikte zacht. "Ach, maakt toch niets uit? Daarvoor heb je hem toch, om bereikbaar te zijn?" De karaf met water en twee glazen werden voor hen neer gezegt.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 22:38:34 GMT 2
"Dat is waar. Maar soms ben ik liever onbereikbaar." zei ze met een zucht. Ze glimlachtte even en schonk de twee glazen vol met water. Ze was van plan om niets de avond met Roc te laten verpesten, en het smsje zou ze later wel lezen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:41:50 GMT 2
Roc grinnikte zacht. "Zoals nu?" Hij keek haar licht uitdagend aan. Hij zou zweren dat hij het doosje in zijn zak hoorde roepen, maar hij was vast besloten ng even te wachten.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 22:46:16 GMT 2
"Zoals.....altijd als ik wat leuks aan het doen ben." antwoordde ze met een glimlach. Ze pakte haar glas op en nam een slok water.
(wat zit er in dat doosje? o.O)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:52:18 GMT 2
(Jaaaaa! Das voor mij en Roc een weet en voor jou en El een vraag XD) Roc nam ook een slok. "Conclusie, mijn moeder heeft gelijik, want mobieltjes zijn ondingen?"
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 22:54:08 GMT 2
(niet lief... nou kan ik niet slapen XD)
Daar dacht Elvira even over na. "Soms zijn het inderdaad ondingen. MAar ze kunnen ook handig zijn." zei ze uiteindelijk toch maar wel. De mensen om haar heen was ze allang weer vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 22:58:38 GMT 2
(Tijdssprong naar het toetje XD Alleen dan kan je het te weten komen ) Roc knikte. Hij leunde een beetje naar achteren toen de ober met het eten kwam. "Dankje." Zei hij met een grijns. "Dus wat doe je dan als je hem niet nodig hebt? Straks heeft iemand je heel dringend nodig en dan heb je hem niet bij."
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:01:32 GMT 2
"Zoals wie? De enige waarvan ik weet die dit nummer hebben zijn mijn ouders. En die sturen net zo snel een uil." zei ze op een iets gedempte toon.
|
|