|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:06:01 GMT 2
(It's you choice ) De ober zette het bord voor Elvira voor haar neer. "Eetsmakelijk." Roc haalde zijn schouders op. "Weet ik veel, Mariël ofzo"."
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:08:06 GMT 2
(doe maar wel ja XD)
"Volgens mij heeft die geen mobiel." zei ze lachend tegen Roc. Tegen de ober glimlachtte ze beleefd en ze begon te eten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:15:35 GMT 2
(haha ok *Drukt op forward op de afstandsbediening*)
Toen hij toetje voor zijn neus op tafel stond wist Roc dat hij het nu niet langer kon uitstellen. "Hm hey El. Ikke...." Hij stak zijn hand i zijn broekzak en haalde een zwartdoosje eruit. "Ikke..." Hij vervloekte zichzelf, hij had deze zin al meerdere malen voor zichzelf doorgenomen, maar nu was het hij vergeten.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:17:31 GMT 2
(*drukt op een gegeven moment op play* anders spoelen we straks nog over alles heen XD)
De tijd leek wel te vliegen onder het eten. Toen Roc iets probeerde te zeggen keek ze hem voor de zoveelste keer die avond aan. "Ja?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:21:15 GMT 2
"Hm... Wacht even." Roc stond op en ging op een knie naast haar op de grond zitten. "Geen zorgen, dit is geen aanzoek." Een glimlacht verscheen op zijn gezicht. Hij haalde het doosje achter zijn rug vandaan. "Maar dit is wel voor jou." Hij opende hem en keek haar gespannen aan. Er lag een zilver kettinkje in met rode diamantjes belegt. De diamantjes vormde allemaal kleinde roosjes.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:23:57 GMT 2
(o.O *is melig*)
Elvira keek eerst verbaasd naar Roc en toen naar het kettinkje. Ze leek even bevroren maar kwam toen toch wel in beweging. Ze pakte het doosje aan. "Wow." wist ze aleen maar uit te brengen. Ze keek naar Roc en glimlachtte. "Ik..." begon ze, maar ze had geen flauw idee van wat ze moest zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:26:02 GMT 2
( wa dacht je dan joh! XD) Roc grijnst ebreed, blij dat ze het in ieder geval niet lelijk vond. "Ik zag het een dag voor je kwam in de winkel liggen... En kon het niet helpen."
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:28:11 GMT 2
(geen idee XD maar daar had ik neit mee gerekend XD)
"Het is echt heel erg mooi. Dank je." wist ze uiteindelijk uit te brengen met een glimlach op haar lippen. Ze had dit zeker niet verwacht.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:30:52 GMT 2
(haha)
Roc stond weer op en gaf haar een kus op haar wang. "Ik ben blij dat je hem mooi vind." Hij meende ergens achter zich een Ah te horen, dus ging snel weer op zijn stoel zitten.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:34:26 GMT 2
Opeens voelde Elvira zich bekeken, maar ze keek expres niet naar wie er keken. Wat kon haar het ook schelen? "Zelfs al was het weet ik veel wat geweest, was ik er blij mee geweest. Zolang het maar van jou komt." antwoordde ze met een glimlach.
|
|