|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:37:07 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, ik heb het stiekem van Lucas gestolen." Hij schudde zijn hoofd. "Alles wat ik doe is al voor jou."
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:42:58 GMT 2
Elvira moest lachen. "Dat meen je niet. Of wel?" reageerde ze simpelweg op zijn opmerking. Op zijn tweede opmerking wist ze zo gauw echter geen antwoord te verzinnen.
(zo maar weer ff doorspoelen??? restaurant wort saai vin ik XD)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:45:06 GMT 2
Roc lachte. "Natuurlijk meen ik dat niet. Lucas zou nooit zoiets voor een meisje kopen. Hij... vind het niet zo belangrijk." (is goed maar jij bent nu aan de beurt )
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:48:22 GMT 2
(haha.. okee *drukt op knop*)
Elvira ging er niet op in. Het kon haar eigenlijk ook bar weinig schelen. Het toeje was binnen de kortste keren gegeten, en voordat ze het echt doorhad stonden ze weer buiten voor het restaurant. Het doosje met de ketting in haar broekzak. Ze haalde even diep adem, het was al begonnen te schemeren. "Dat was lekker." zei ze, doelend op het eten.
(snel genoeg?? XD)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:51:34 GMT 2
(Cool en XD opendoel XD)
Roc grijnste. "Inderdaad en jij ook." Nu ze uit die drukte waren pakte hij haar hand en gaf haar een kus.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:54:20 GMT 2
Elvira wilde iets antwoorden maar kreeg de kans niet. Ze beantwoordde de kus maar verbrak deze ook weer. "Gaan we nog wel naar de bios?" vroeg ze met een ietsje uitdagende glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 23, 2007 23:57:46 GMT 2
Roc knikte hevig. "IK bedoel, tenzij jou niet meer wilt natuurlijk." Hij glimlachte en gaf een kneepje in haar hand.
|
|
|
Post by melien on Sept 23, 2007 23:59:24 GMT 2
Elvira moest lachen om zijn reactie. "Mij maakt het niet uit. Ik vind het zo of zo wel best." zei ze, nog steeds met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:00:59 GMT 2
"Dan gaan we nog naar de bios." Roc nam haar mee naar de bioscoop. Onderweg vroeg hij zich af hoeveel hij van de film zou meekrijgen, omdat Elvira veel te afleident was.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:03:30 GMT 2
Bij de bioscoop aangekomen keek Elvira naar welke films er werden gedraaid. "En welke gaan we kijken?" vroeg ze met een mengeling van nieuwsgierigheid en onverschilligheid. Ze keek Roc aan en had geen flauw idee hoeveel film ze wel niet zou zien.
|
|