|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:04:58 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Actie, humor, horror of romantisch?" Vroeg hij maar. Eigenlijk intereseerde het em ook maarweinoig.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:08:56 GMT 2
Elvira liet haar blik over de verschillende titels glijden. Het kon haar dus echt niet schelen. Ze zag een titel die haar enigszins bekend voorkwam. "Wat dacht je van 'Music and Lyrics'?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:11:53 GMT 2
Roc knikte. "Goede idee." De titel zeihem niets, maar dat maakte hem eigenlijk ook niets uit. "Ja dat word hem, ik voel het gewoon."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:14:07 GMT 2
Elvira keek hem aan. "Dat voel je gewoon?" vroeg ze met een teruggehouden lach. Ze liep naar de kassa en kocht twee kaartjes voor de voorstelling die ieder moment kon beginnen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:16:06 GMT 2
Roc knikte en liep met haar mee. "Ja, ik voel gewoon dat dat een film word waar ik van ga genieten. ..... Het kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik weet dat jij erbi bent... Ja misschien kan dat ook wel." Hij grijnste en sloeg een arm om haar heen. "Wil je iets? Popcorn, cola?"
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:18:07 GMT 2
Elvira moest lachen om zijn antwoord. "Nee, we hebben net gegeten." antwoordde ze op zijn vraag. Ze legde haar ene hand op de zijne en begon richting de goede zaal te lopen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:19:47 GMT 2
"Ha! Ow ja." Hij schudde zijn hoofd. "Sorry ik ben er even niet helemaal bij." Hij glimlachte.
(ik denk dak zo ga slapen.)
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:22:29 GMT 2
(daar ben ik het mee eens.,, ^^)
"Tja, dat kan gebeuren." zei Elvira met een glimlach. Ze liepen de zaal in en ze zag dat de reclame al was begonnen. Ze liep naar een willekeurig plekje ergens achterin toe aangezien de zaal bijna helemaal vol was.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:24:56 GMT 2
ROc keek de zaal rond. "En volgens mij was jij niet de enigste met het goede idee." Hij keek haar even aan. Toen ze tussen de stoellen en mensen heen moesten haalde hij zijn arm maar terug, anders liep het zo lastig. Toen ze bij de stoelen waren ging hij zitten en keek even naar de reclame.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:29:54 GMT 2
"Blijkbaar niet." mompelde Elvira. Ze was blij toen ze bij de stoelen waren aangekomen en konden zitten. Hoefden ze tenminste niet tussen alle mensen door. Ze keek even naar Roc voordat ze haar aandacht op het scherm vestigde, in hoeverre dit wilde lukken.
(ik dnek dat ik nog 1 keer antwoord en dan ga slape... als jij nog antwoord tenmisnte xD)
|
|