|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 0:35:10 GMT 2
Roc legte zijn hand op de armleuning tussen hen in met zijn handpalm naar boven en zijn vingers uitelkaar. Hij wiepr een zijdelingse blik op Elvira en keek of ze het zag.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 0:38:28 GMT 2
Elvira pakte zijn hand. Ze keek hem even aan en glimlachtte. Ze wist dat ze geluk had gehad met Roc. Ze keek echter weer naar het scherm toen het begin muziekje begon en de film dus binnen enkele seconden zou beginnen. Haar gedachten waren echter ergens heel anders.
(ben weg.. doeidoei en misschien tot morge)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 18:23:09 GMT 2
Roc wist zijn aandacht nog vrij goed op de film te houden. Zolang hij maar af en toe een blik op ELvira richtte, dan gign het goed.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 18:38:03 GMT 2
Elvira ging iets verzitten zodat haar schouder die van Roc raakte. Ze keek vanuit haar ooghoeken even naar hem. Het liefst was ze nu eigenlijk ergens anders, gewoon samen h°met hem.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 18:41:18 GMT 2
Roc keek naar Elvira en glimlachte. Hij dach dat ze hem aantikte ofzo. Hij dacht even iets in haar ogen te zien en dacht even na. "Hey, zometeen is het pauze (ja er is een tijdsprongetje geweest ) en dan..." Hij grijnste en haalde zijn schouders op. "We kunnen hem dan wel smeren als je wilt."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 18:51:17 GMT 2
(gelukkig.. XD)
Elvira had de helft van de film niet gevolgd. "Nu al?" vroeg ze verbaasd toen de pauze er was. Ze keek even naar Roc. "WEg of blijven?" vroeg ze. Zeg alsjeblieft niet blijven... schoot het door haar hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 19:32:31 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Mij maakt het niets uit. Vanavond is voor jou, jij mag het beslissen. Ik zal je volgen." Hij gaf haar een kus op haar wang.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 19:35:26 GMT 2
Ze stond op en trok hem mee. "De helft van de film heb ik sowieso niet meegekregen dus laten we gaan." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 19:45:59 GMT 2
Roc grinnikte. 'Like I said, ik zal je volgen." Hij liep achter haar aan de zaal uit. "Waar gaan we heen? Mijn ouders verwachten ons voorlopig nog niet thuis."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 19:53:43 GMT 2
"En als we nou gewoon gaan wandelen?" stelde ze voor. Het boeide haar niet echt. Ze was allang blij dat ze enigszins alleen was met Roc.
|
|