|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 19:58:15 GMT 2
Roc grinnikte en knikte. "Ja, ik vind het allemaal best." 'Weer even echt alleen met haar, ja dat lijkt me een goed idee.' Dacht hij. Zijn woede die hij eerder had gevoelt vanwege Lucas was hij alweer vergeten.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 20:01:58 GMT 2
Ze ging tegen hem aanlopen en sloeg een arm om zijn middel. "Waarnaartoe maakt ook niet uit. We kunnen net zo goed een tijdje rond lopen en dan gewoon naar jouw huis lopen." zei Elvira.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 20:26:23 GMT 2
"Hm... goed, maar we lopen hier wel de hele tijd in de drukte." Hij varlangde ernaar alleen met haar te zijn, maar ja als zij dat niet wilde ging dat natuurlijk niet.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 20:28:32 GMT 2
"En waar is het dan wel rustig?" vroeg ze deels uit nieuwsgierigheid. Het boeide haa rniet echt veel. Zolang jij er maar bent boeit het me niet... Al het gedoe om Lucas en Densel was ze allang weer vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 20:50:36 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Het park, het bos, al lijkt me dat niet zo'n goed idee. In de velden." Hij grijnste. 'Er zijn genoeg plekjes."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 21:11:07 GMT 2
"Kies er maar een." zei ze met een glimlach. Ze keek hem afwachtend aan. Zo leer je de omgeving ook nog eens kennen...
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 21:31:16 GMT 2
Roc dacht even na. "In het park is echt een hele mooie fonrtein. Die zou ik je graag willen laten zien en daarna kunnen we altijd nog ergens anders heen. Goed?"
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 21:38:33 GMT 2
"Ik vind het best. Als jij maar in de buurt blijft, want alleen vind ik de weg hier nooit." zei ze grijnzend. Ze was een echt dorpkind. Een kleine gemeenschap waar iedereen elkaar kende.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 21:45:04 GMT 2
Roc grinnikte. "Ik laat je nooit alleen,dat weet je." (*drukt weer op forwards en stopt op een gegeven moment*) Het water kletterde op het oppervlak van het vijvertje. De fontein spoot hoog en mooi. Lichten kleurde het water omstebeurt in de kleuren van de regenboog. "Kijk." Zei Roc naar de fontein gebarend.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 21:50:34 GMT 2
"Wow." zei Elvira zachtjes bij de aanblik van de fontein. "Wat er tegenwoordig toch allemaal bestaat." verzuchtte ze. Ze zag geen mens in de buurt en was blij eindelijk weer alleen met Roc te zijn.
|
|