|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 21:53:42 GMT 2
Roc knikte. "Dit is dan ook wel het juweeltje van alles hier in de buurt hoor. Daarom wilde ik het ook laten zien. En s'avonds is hij het mooist, vanwege de lichten."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 21:55:36 GMT 2
"Dat geloof ik graag." zei ze. "Maar het juweeltje hier is toch echt wel iets heel anders." voegde ze er met een glimlach aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 22:05:16 GMT 2
Roc kek Elvira aan en grinnikte toen. "Inderdaad, want niets is zo schitterd als jij, mijn engel." Verdraaide hij haar woorden.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 22:06:47 GMT 2
"Echt wel. Kijk maar een keer in de spiegel." zei ze vrolijk. Ze wist dat hij die woorden ook weer kon verdraaien als hij wilde, maar het boeide haar niet echt. Ze keek hem aan.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 22:15:08 GMT 2
"Nee, ik kijk veel liever naar jou." Hij gaf haar een kus op haar neus en grijnste. "Veel veel veeeeel liever."
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 22:17:31 GMT 2
"Ik ook hoor." zei ze plagerig. In haar stem weerklonk het dat ze het niet meende en het alleen zei om hem een beetje te plagen. Ze gaf hem echter geen kans om te antwoorden aangezien ze hem een kus gaf.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 22:27:19 GMT 2
'Dat dacht ik al.' Dacht Roc. Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar dichter tegen zich aan. Hij kuste haar terug, voorzichtig maar ook vurig.
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 22:33:07 GMT 2
Elvira leunde weer zachtjes tegen hem aan. Haar andere hand legde ze op zijn wang, en haar ogen waren gesloten. Maar na een tijdje verbrak ze de kus toch maar wel.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 24, 2007 22:38:40 GMT 2
Roc streelde over haar wang. "Goed, wat gaan we nu doen? Of blijven we nog even hier?"
|
|
|
Post by melien on Sept 24, 2007 22:42:03 GMT 2
(uhm... ik weet nog niet echt wat die twee gaan doen *poked chars* maark ga na deze post slape.. dus alvast welteruste ) Elvira keek hem glimlachend aan. "Maalt mij niet uit. Zeg jij het maar." zei ze. De laatste tijd maakte haar zoiets wel erg weinig uit. Een broes stak op, en kippenvel vormde zich op Elvira's blote armen. "Als het er maar warm is." voegde ze er nog grijnzend aantoe toen ze het doorhad.
|
|