|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 16:37:08 GMT 2
"Goed idee." Mompelde ROc onder de kus door. Hij trok haar nog steviger tegen haar aan en weigerde te stoppen omdat ze het koud zou krijgen.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 17:41:22 GMT 2
Ze antwoordde niet. Het kon haar niet schelen. Ze voelde de warmte van Roc's lichaam en voelde zich alsof ze in de negende hemel was. Haar ogen waren inmiddels alweer gesloten en ze opende haar mond een stukje.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 17:49:09 GMT 2
Roc zag gelijk zijn kans en liet zijn tong naar binnen glippen. Hij lette een hand op haar kont en kneep er een keer zachtjes in.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 17:56:47 GMT 2
(here we go again..... ) Elvira's tong ging meteen op zoek naar die van Roc. Toen ze deze gevonden had speelde ze ermee. Haar ene hand gleed weer onder zijn shirt terwijl haar andere in zijn nek was beland. (*gaat weer vooruitspoelen* *drukt op een gegeven moment op stop*) In de verte hoor je een kerkklok elf uur slaan. Elvira verbrak de kus. "Hoe laat was de film ook alweer afgelopen?" vroeg ze met een glimlachje terwijl ze Roc aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 18:05:39 GMT 2
ROc keek verbaast op, alsof hij uit een droom ontwaakte. "Geen idee. Maar we hebben geen tijd gekregen dat we uiterlijk thuis moeten zijn." Hij kuste haar zacht in haar nek.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 19:00:55 GMT 2
(sorry... me moeder kwam plotseling thuis... enk zat illegaal agter de comp benee XD)
"Wat maakt het eigenlijk ook uit." zei ze zachtjes. Ze beet zachtjes en speels in zijn oorlelletje. Ze keek even naar de lucht en zag een volle maan met een heleboel sterren. Ze keek naar Roc en voelde zich helemaal gelukkig.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 19:04:24 GMT 2
"Uhu." Mompelde Roc en keek weer op. "Alle tijd van de wereld. Dat is wat ik heb voor jou."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 19:05:57 GMT 2
"En als ik dat een keer niet heb zorg ik er wel gewoon voor dat ik het wel heb." voegde ze er glimlachend aantoe. Ze gaf hem nog een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 19:14:09 GMT 2
Roc grijnste. "Is je geraden. Anders kom ik je in de klas opzoeken en draag ik je eruit."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 19:21:34 GMT 2
"Zullen de leraren leuk vinden." zei Elvira lachend. Ze zag de gezichten al voor zich. "Maar van mij mag je." voegde ze er nog lief aantoe.
|
|