|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 20:28:02 GMT 2
Roc haalde zijn ouders op. "Alleen Sneep kan me iets maken. De andere vinden dat ik toch te goede cijfers haal. En dus denk ik niet dat ze het zo heel erg vinden."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 20:30:41 GMT 2
"Sneep kan de pot op. Ik heb zin om eindelijk weg van zweinstein te zijn. Geen Sneep meer." zei Elvira, zonder eerst na te denken. Ze had er weer eens geen controle over wat ze wel en niet zei.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 20:40:46 GMT 2
Roc lachte. "True, true. Maar wie weet wat voor een enge mensen je daarna tegenkomt. Zweinstein heeft toch een zekere veiligheid, al is dat niet altijd even veel."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 20:43:09 GMT 2
Elvira dacht even na. "Hea bah. Dat kun je niet weerleggen." zei ze met een pruillip. MAar daarna moest ze lachen en gaf ze hem nog een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 20:50:24 GMT 2
"Nog even, schat, en dan gaan we samen van Zweinstein af." Zijn idee om zijn examen te verprutsen zou zijn ouders niet bevallen, maar niets hield hem tegen. Hij had het eigenlijk alleen nog maar tegen Saluka, Ty en Carmen gezegt. Hij keek naar Elvira, misschien moest hij het haar ook maar eens vertellen.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 20:52:46 GMT 2
Elvira keek even verward toen de woorden van Roc tot haar doordrongen. "Samen???" voreg ze verward. "Je zit een jaar hoger." voegde ze er nog verbaasd aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 20:54:35 GMT 2
Roc knikte. "Klopt, maar toch zullen we samen afstuderen." Hij grijnste breed. "Want ik heb een plannetje. Je denkt toch niet dat ik een heel jaar zonder jou kan he?"
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 20:56:35 GMT 2
"Nee dat dacht ik niet." zei ze met een glimlach. "Wat voor plannetje dan?" vroeg ze toen met enige argwaan in haar stem. Ze had een raar gevoel van waar dit naartoe ging maar ze kon haar vinger er niet opleggen waarom.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 21:06:49 GMT 2
"Nou, ik heb het nare voorgevoel dat ik mijn ecxamen echt heel slecht zal maken. Ik vrees dat ik een extra jaartje op Zweinstein zal moeten doorbrengen." Hij grijnste, maar niet geheel zeker. Hij wist niet zeker of Elvira blij zou zijn, of juist heel boos.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 21:09:05 GMT 2
Elvira keek alleen maar verbaasd. Ze wist niet of ze blij moest zijn dat ze niet zonder Roc hoefde op Zweinstein, of boos omdat hij expres zijn examen ging verprutsen. "En toen was het kiezen..." dacht ze hardop na. MAar ze had geen zin om te kiezen dus gaf ze hem maar een kus. "Maar dat betekend niet dat ik het een erg goed plan vind dat je je examen gaat verprutsen." zei ze met een glimlach.
|
|