|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 21:17:59 GMT 2
Roc haald zijn shouders op. "Dat had ik ook niet verwacht. Niemand vind het tot nu toe zo'n goed plan. Maar dar maakt mij niets uit. Ik wil gewoon niet een heel jaaar zonder jou en dat zal iedereen maar moeten accepteren."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 21:20:55 GMT 2
"Je moet het zelf weten." zei Elvira en haalde lichtjes haar schouders op. Ze zou er toch weinig aan kunnen doen. Als ze er goed over nadacht zou ze het neit eens willen. Ze vond het wel een leuk idee dat Roc nog op school zou zijn het jaar daarop.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 21:36:34 GMT 2
Roc grijnste. "Inderdaad! En niemand kan me bij mijn lieve vriendin weghouden. Oe, dat heb ik lang niet meer gezegt. Klinkt toch wel goed he?" Hij grijnste nog breder.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 21:40:24 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Ben je soms vrolijk?" vroeg ze lachend. Ze kende het antwoord al voordat hij het kon zeggen. "En toch blijf ik erbij... Jij bent de liefste jongen ter wereld." zei ze toen met een serieus gezicht dat versierd werd met een glimlach (wat een zin XD). Die kon hij tenminste neit verdraaien.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 22:01:38 GMT 2
ROc trokeen pruillipje. "Als jongen nu vriend o vriendje was klonk het cool. Nu klinkt het... lief."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 22:04:05 GMT 2
"Het was ook de bedoeling om lief te klinken." zei Elvira met een uitdagende lach. "Maar je bent het alletwee hoor." voegde ze er nog aantoe. Ze gaf hem nog een kus. Ze had niet door dat het inmiddels bijna half twaalf was.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 22:19:34 GMT 2
Roc grinnikte. "Mooizo." Fluisterde hij en kuste haar terug.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 22:22:37 GMT 2
(*gaat uurtje vooruitspoelen*)
Elvira was zo verdwaald in haar eigen wereldje met Roc dat ze het besef van tijd helemaal kwijt was. Op een gegeven moment hoorde ze de kerkklok 1 uur slaan. Ze keek naar de kerktoren die je vaag kon zien (vind ik). "Misschien moeten we straks maar terug gaan.." zei ze. Een vlaag van tegenzin klonk door in haar stem.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 22:29:40 GMT 2
Roc zuchtte en keek naar de klok. Hij knikte. "Ja, misschien wel een goed idee. Glove moet ook nog mee uit. Als je wilt kun jij thuis wel alvast gaan slapen, dan doe ikhet snel even."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 22:36:01 GMT 2
"Daar ben ik het.." begon ze en moest even een geeuw onderdrukken. "Misschien toch wel mee eens." zei ze lachend. Ze schepte een beetje ruimte tussen Roc en haar. "Welke kant op?" vroeg ze. Ze wist niet voor de hoeveelste keer die dag.
|
|