|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 22:48:58 GMT 2
Roc grinnikte. "KOm maar mee, volg mij maar weer." Na een korte tijd stonden ze weer voor het huis van Rocs ouders. "Tada." Zei hij opgedempte toon. "Wat doe jij? Ga je nog mee Glove uitlaten of duik je je bed in... mijn bed in techniesch gezien."
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 22:56:29 GMT 2
Ze opende haar mond om te antwoorden maar er kwam alleen maar een geeuw uit. Ze sloeg een hand voor haar mond. Ze moest lachen. "Ik denk dat ik maar naar bed ga als je het niet heel erg vind." zei ze.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 23:04:48 GMT 2
Roc knikte. "Is goed." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Blijf maar niet op." Zei hij met een knipoog en opende de deur. Hij liep op zijn tegen door naar de woonkamer en ging langs de achterdeur weer naar buiten.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 23:07:19 GMT 2
Ze glimlachtte naar hem. Toen ze binnen stond deed ze zachtjes de deur achter haar dicht. Het was lekker warm binnen. Zo stil mogelijk liep ze naar boven zodat ze niemand wakker zou maken. Ze liep Roc's kamer in maar deed de deur niet dicht. Roc moest dat maar doen, ze had geen zin om herrie te maken. Zachtjes begon ze zich om te kleden.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 23:10:30 GMT 2
Roc deed Glove aan de riem en rende met hem naar het park. Zowel hij als Glove hadden behoorlijk wat energie. "Sorry dat ik zo laat ben jongen, ik was met Elvira uit." Zei hij grijnzend tegen de hond. In het park liet hij Glove los, toen deze zijn 'behoefte' had gedaan gooide hij enkele keren met een stok. Glove bracht de stok telkens weer netjes terug en wachtte tot zijn baasje hem opnieuw gooide.
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 23:15:18 GMT 2
Toen Elvira haar pyjama (of nachtjapon of wat het dan ook is) aanhad keek ze nog even uit het raam. Het was een mooie avond geweest. Ze ging onder het dekbed liggen en deed haar ogen dicht. Maar de slaap wilde niet meteen komen.
(okeej.. en toen was ik echt weg.. doeidoei)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 23:17:53 GMT 2
(truste ) Roc liep op zijn gemakje weer terug naar huis. Glove liep los voor hem uit. Hij dacht aan hoe de avodn was geweest en glimlachte tevreden. "Niet geheel als gepland, maar toch mooi."
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 15:19:02 GMT 2
Elvira dacht terug aan de avond voor de zoveelste keer en met een glimlach op haar lippen viel ze in een diepe maar onrustige slaap.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 17:41:03 GMT 2
Thuis ging Glove meteen in zijn warme mand in de schuur liggen en sloot zijn ogen. Roc deed de achterdeur achter zich opslot toen hij binnen was. Hij sloot de trap op en zijn kamer in. Ook deze deur sloot hij zacht. Hij keek in het duister naar Elvira en glimlachte. Hij kleedde zich om en liep toen op zijn tenen naar Elvira. Hij gaf een zachte kus op haar wang. Daarna ging hij op zijn rug ophet matras liggen.
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 19:03:16 GMT 2
Elvira lag te woelen in haar slaap. Ze draaide zich op haar andere zij. Dezelfde beelden als de afgelopen nacht schoten weer door haar heen. Ze zag weer de voor haar inmiddels bekende scene. Zij en Roc waren aan het zoenen toen Roc ineens vervangen werd door Lucas en Roc in de deuropening stond.
|
|