|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 20:53:53 GMT 2
Roc staarde naar het plafon, maar toen hij iets hoorde keek hij naar Elvira. Hij fronste zijn wenkbrauwen en vroeg zich af wat ze droomde. Daarna keek hij weer naar het plafon. Hoe kon hij eigenlijk slapen? Hij zat nogsteeds vol energie.
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 21:03:40 GMT 2
Elvira werd wakker en opende haar ogen. Waar slaat dit op? vroeg ze zich in stilte af. Ze kon niet tegen die droom, of beter gezegd (geschreven maar okeej...) nachtmerrie. Ze keek voor zich uit in het donker, ze dacht dat Roc sliep.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 21:09:57 GMT 2
Roc was in zijn hoofd een liedje aan het zingen, maar het hielp hem niet echt inslaap. Hij hoorde Glove in de schuur zacht blaffen, die zou wel een droom hebben ofzo.
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 21:13:17 GMT 2
Toen ze Glove zachtjes hoorde blaffen moes ze glimlachen. Ze draaide zich stilletjes op haar rug en keek naar de maan die ze door het raam net aan kon zien. (vind ik XD) Ze probeerde de beelden uit haar gedachten te verbannen maar het wilde niet lukken.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 21:15:46 GMT 2
Roc draaide zijn hoofd naar Elvira. 'Is ze wakker?' Dacht hij, maar besloot niets te vragen. Straks sliep ze nog en maakte hij haar wakker.
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 21:25:52 GMT 2
Elvira sloot haar ogen en probeerde weer in slaap te vallen. Het wilde alleen niet lukken. Telkens als ze haar ogen sloot zag ze weer de beelden van de droom voor zich en deed ze haar ogen weer open. In stilte vroeg ze zich af waar die droom vandaan kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 21:47:01 GMT 2
(Ik weet niets meer.... :S)
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 21:48:42 GMT 2
(*gaat wat bedenken...*)
Elvira draaide zich weer op haar zij. Ze kon toch niet slapen. Ze keek naar Roc maar kon niet zien of hij nu sliep of niet. "Roc?" vroeg ze zachtjes. Zo zachtjes dat hij het zou horen als hij wakker was, maar er niet wakker van zou worden. (weet je nu wel wat??)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 21:55:51 GMT 2
"Ow, je slaapt dus nog niet!" Zei Roc opgewekt en ging overeind zitten. "Kun je niet slapen?"
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 21:57:28 GMT 2
Elvira moest lachen. "Ik slaap niet meer nee." zei ze glimlachend. Ook zij ging rechtop zitten. Op de een of andere manier was ze toch wel blij dat Roc nog niet sliep.
|
|