|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 22:19:00 GMT 2
ROc stond op van zijn matras en ging aan het voeteneidn van Elvirasbed tegen de muur zitten. "Je sliep wel toen ik binnen kwam, dat zag ik. Waarom slaap je niet meer?"
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 22:22:03 GMT 2
Elvira haalde een hand door haar haar. "Nogal logisch... Ik werd wakker." zei ze met een plagende glimlach. Ze kroop naar hem toe en ging tegen hem aanzitten.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 22:32:40 GMT 2
Roc was even stil, maar grinnikte toen. "Ja okey,maar waar werd je wakker van? Ik heb je toch niet wakker gemaakt he?"
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 22:42:32 GMT 2
"Nee, een nachtmerrie maakte me wakker." zei ze en haalde lichtjes haar schouders op. "Waarom slaap jij eigenlijk niet?" vroeg ze toen. Alsof het haar toen pas echt opviel.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 22:47:58 GMT 2
"Nou... Ik ben enorm veel energie. Ik hoopte dat door met Glove te rennen het weg zougaan... maar dat gebeurde niet. En nu slaapt Glove en ik niet." Hij tikte met zijn vinger op zijn knie. "Wat voor een nachtmerrie? Misschien helpt het om erover te praten, soms dan bedenk je zelf dat het onzinnig is."
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 22:50:01 GMT 2
Ze keek hem aan. Ze betwijfelde of hij het wel wilde weten. "Hij is ook hartstikke onzinnig, maar ik betwijfel of jij het wel wilt weten." zei ze rustig, ze sprak gewoon haar gedachten uit.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 22:52:48 GMT 2
Roc hield zijn hoofd schuin. "Waarom zou ik het niet willen weten? Geef me een hint!"
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 22:55:46 GMT 2
"Lucas.." mompelde Elvira. Ze wachtte even Roc's reactie af. Ze wilde het op zich wel vertellen, maar ze was bang voor zijn reactie.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 22:59:34 GMT 2
Roc was te vrolijk om nu iets te bedenken dat hij vervelend vond. "Ja, ik weet dat Lucas als clown heel eng is. Maar ook weer niet zo erg voor een nachtmerrie! Ik heb wel een gedroomd dat Densel in een jurk stond. Kijk! Dat is pas eng!"
|
|
|
Post by melien on Sept 26, 2007 23:02:42 GMT 2
Elvira moest lachen. Ze probeerde zich Densel voor te stellen in een jurk maar dat lukte niet. Waarschijnlijk was dat beter zo. Ze beet even op haar lip. "Mijne was anders..." zei ze. Hupsakee... gaan met die banaan... dacht ze bij zichzelf. "Wij stonden te zoenen en toen was Lucas ineens jouw en stond jij in de deuropening te kijken.." zei ze bijna onhoorbaar.
|
|