|
Post by Madjic on Sept 26, 2007 23:17:50 GMT 2
Roc dacht even na. "Was het een nachtmerrie of een droom... Euhmm.... Ik bedoel, vond je het fijn of niet?" Nogsteeds leukte het Roc niet om niet normaal of vrolijk te kijken, misschien maar wel zo goed.
|
|
|
Post by melien on Sept 27, 2007 21:43:15 GMT 2
Elvira keek hem verbaasd aan. Zo'n reactie had ze zeker niet verwacht. "Nee, het was niet fijn. Allesbehalve dat." zei ze. Ze vroeg zich in stilte af waarom Roc nu zo reageerde en vanmiddag toen ze zei dat ze even met Lucas had gekletst heel anders reageerde.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 27, 2007 21:44:05 GMT 2
Roc glimlachte en gaf haar een kus op haar wang. "Daar ben ik heel blij om om dat te horen. Ookal lijk ik op dit moment niet zo... waarschijnlijk lijk het nu net of ik half zat ben." Hij lachte. "Maar geloof me, dat is niet zo. Misschien een beetje slaapdronken ofzo."
|
|
|
Post by melien on Sept 27, 2007 21:53:24 GMT 2
Elvira moest lachen om Roc. "Het lijkt inderdaad net alsof je dronken bent." zei ze lachend. Een geeuw kon ze niet onderdrukken. Ze legde haar hoofd op zijn schouder. Ze was blij dat hij zo reageerde, en niet anders.
(dat ding doet vaag *schopt internet verbinding*... dus ik ben er maar eventjes...)
|
|
|
Post by Madjic on Sept 27, 2007 21:56:29 GMT 2
Roc gaf Elvira een kus op haar hoofd. "Misschien kun je nu wel slapen. Want weetje, ik ben het lekkerste kussen dat er is." Hij streek haar over haar haar en gaf er toen nog een kus op. "Maar je maar geen zorgen dat die droom uitkomt. Want dan sla ik Lucas zo hard dat hij zich een week niet kan vertonen."
|
|
|
Post by melien on Sept 27, 2007 21:59:42 GMT 2
Op e een of andere manier stelde het Elvira een beetje gerust dat Roc er zo over dacht. Ze pakte zijn hand en bleef nog even voor zich uit kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 27, 2007 22:02:54 GMT 2
Roc legde zijn hoofd tegen tegen de hare en sloot zijn ogen. "Mmm, jij want ook best een zacht kussentje." Zei hij zacht. (ik ga Brother Bear kijken )
|
|
|
Post by melien on Sept 27, 2007 22:04:07 GMT 2
"Begint meneertje moe te worden?" vroeg Elvira plagend. Ze fluisterde en haar ogen deed ze maar gewoon dicht. Ze was nog wel wakker, maar haar oogleden begonnen zwaar te worden.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 27, 2007 23:14:57 GMT 2
"Beetje." Mompelde Roc en geeuwde. "Ik zou eigenlijk op mijn matras moeten gaan liggen om te gaan slapen. Maar daarvoor moet ik opstaan... en daar heb ik geen zin in."
|
|
|
Post by melien on Sept 28, 2007 17:15:50 GMT 2
"Je moet niks." zei Elvira met een glimlach. Van haar hoefde het in ieder geval niet. Ze zat wel lekker. Of het ook lekker sliep wist ze neit maar dat kon haar ook niet schelen.
|
|