|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 21:57:03 GMT 2
Roc lachte en liep met haar mee. "Als een idioot doen dus. Nou, dat moet lukken. Dat doet hij namelijk hoe dan ook wel."
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 21:59:04 GMT 2
Elvira schoot in de lach door deze opmerking. Ze liep naar beneden. "Laten we het er maar op houden dat hij zich dan lekker kan uitleven." zei ze met een grinnik. Ze keek over haar schouder naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 22:01:07 GMT 2
Roc knikte. "Ook goed. We kunnen ook gaan picknicken vanmiddag." Hij wasa het idee bijna vergeten.
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 22:05:36 GMT 2
"Dat vind ik een goed idee." zei Elvira lachend. Lekker weer de hele dag met zijn tweetjes... uh.. drietjes. dacht ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 22:12:57 GMT 2
"Ik denk dat mijn ouders het wel fijn vinden akls we vanavond hier eten." Hij liep de woonkamer in en ging meteen door naar de keuken. "Mam, El en ik gaan met Glove naar het park. En we gaan vanmiddag ook picknicken." Anne keek op. "Ow, ik zet wel wat voor jullie klaar." Roc wilde protesteren dat ze het zelf wel konden doen, maar hem werd de mond gesnoerd. "Laat mij het nou maar doen. Dat vind ik leuk." Roc zuchtte en knikte toen. "Goed mam." Hij glimlachte en gaf haar een kus op de wang.
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 22:14:22 GMT 2
Elvira keek even verbaasd naar Roc. Was er een ander plan dan?? vroeg ze zich af. Ze sprak de vraag echter niet uit. Ze liep de woonkamer in en keek even wat de andere twee jongens aan het kijken waren. Het zei haar alleen niet echt veel.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 22:16:39 GMT 2
Densel en Lucas zagen Elvira niet eens en keken bijna gehypnotiseerd naar de televisie. Roc stak zijn hoofd de woonkamer in. "El, zullen we gaan?"
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 22:20:22 GMT 2
Elvira trok een wenkbrauw op. "Kinderachtig..." mompelde ze nadat ze een stukje van de uitzending had gezien waar Lucas en Densel naar keken. Toen Roc haar aansprak draaide ze zich naar hem toe en liep met lichte tred naar hem toe. "Maar al te graag." zei ze met een glimlach en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 22:25:56 GMT 2
Roc grinnikte en nam haar mee naar buiten. Hij opende de schuur en werd omver gesprongen door Glove. "Ja, was te verwachten." Mompelde hij terwijl hij Gloves kop van zijn hoofd weg probeerde te houden
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 22:27:31 GMT 2
"Sorry Glove, maar je zal eraan moeten wennen dat je hem moet delen." zei Elvira terwijl ze Glove bij zijn halsband (heeft ie wel om hea??) vast pakte en van Roc aftrok. Daarna knuffelde ze de hond eerst eens.
|
|