|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 22:34:24 GMT 2
(haha vast wel XD)
Glove gromde van plezier en rende toen naar de poort. Hij sprong ertegen op en blafte een keer. "Dank je." Roc krabbelde overeind en glimlachte naar Elvira. "Hij wend er wel aan hoor." Hij keek naar de hond en haalde de riem tevoorschijn. "Denk maar niet dat je in een straal naar het park mag rennen." Glove ging weer op vier poten staan en piepte. Hij liet zijn oren een beetje hangen en keek Roc verdrietig aan. "Nee, ik trap niet meer in die lieve puppyact." Zei Roc.
(ik ga pitte. Truste)
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 8:16:58 GMT 2
(ik was al weg :$ ) "Glove, kom eens hier. Als je nu braaf aan de riem gaat mag je straks zoveel rennen en springen als je wilt in het park." zei Elvira alsof ze tegen een klein kind praatte. Ze pakte ondertussen weer Roc's hand beet.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 14:34:43 GMT 2
Roc grinnikte. "That will help." Plaagde hij en deed Glove aan de riem. "Okey, braaf doen." Zei hij en aaide de hond.\Hij opende de poort. Hij werd meteen naar buiten gesleurd en moest zich vastgrijpen aan de schutting.
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 16:07:09 GMT 2
Elvira keek verbaasd naar Glove's reactie. "Ik had toch echt verwacht dat het zou helpen." zei ze verbaasd. Dat was weliswaar niet helemaal waar, maar dat maakte haar niet echt wat uit.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 20:23:12 GMT 2
Roc gaf een ruk aan de riem. "Glove!" Zei hij streng en keek toen naar Elvira. "Echt waar?" Hij trok een wenkbrauw op, maar moest zich toen opnieuw vastgrijpen aan de schutting. "GLOVE!" Gromde Roc en trok opnieuw aan de riem. "Laten we gaan, voor ik mijn armen kwijt ben."
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 21:43:09 GMT 2
" Nee. Half maar." zei Elvira met een glimlach. "Dat vind ik een goed plan. Waarom laat je hem eigenlijk niet gewoon lopen? Hij blij, jij blij, ik blij. Iedereen blij." voegde ze er nog aantoe met een serieus gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 21:52:32 GMT 2
"Omdat hij dan als een gek naar het park rent. Ik ben bang dat hij straks nog onder een auto komt. Hij ziet de autos niet eens." Voorzichtig liep hij de schutting los en liep verder. "En dan ben ik niet echt blij."
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 21:56:30 GMT 2
"Oja, hier bestaan auto's." zei Elvira alsof ze het compleet was vergeten. Wat eigenlijk ook wel een beetje zo was. (jemig.. is el ineens extreem blond geworde ofzo???) Ze sloeg haar arm om zijn middel en ging dicht tegen hem aan lopen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 22:03:50 GMT 2
Roc keek ELvira een beetje verbaasd aan maar glimlachte toen. "Ja, je leefd echt bijna alleen maar in de tovenaarswereld he?" Hij hield de riem met een hand vast an spoeg een arm om haar schouder.
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 22:10:33 GMT 2
"Liever daar dan nergens. En eerlijk gezegd vind ik een bezem altijd nog leuker dan een auto." zei ze en haalde lichtjes haar schouders op. Ze keek lachend naar Glove, en toen ze weer vooruit keek zag ze het park al.
|
|