|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 22:15:02 GMT 2
Roc liep de straat over, het was nu niet zo heel druk. "Ach, ik ken beide en heb niet echt een voorkeur." Zei Roc een beetje onverschillig.
|
|
|
Post by melien on Oct 4, 2007 22:20:52 GMT 2
Elvira zei niks, maar in plaats daarvan pakte ze zijn hand beet en trok hem mee het park in zodra ze waren overgestoken. In het park liet ze zijn hand los en draaide een rondje. "Heerlijk, de natuur." zei ze grijnzend. Ze wist niet wat er aan de hand was, maar ze was in een erg rare bui.
(tja.. en dat komt omdat ik moe ben en niks normaals meer kan schrijven xD... ik ga slapen.. truste)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 4, 2007 22:25:50 GMT 2
ROc grinnikte en maakte Glove los. De hond rende onmiddelijk aan aantal rondjes om Elvira heen. Roc pakte een stok en smeet deze weg. Glove staakte zijn rondjes en rende de stok achterna.
|
|
|
Post by melien on Oct 6, 2007 21:24:52 GMT 2
Elvira moest lachen om Glove. "Gekke, hyperactieve hond." zei ze lachend. Een liefkozende toon was te horen in haar stem. Ze liep waar naar Roc toe en bleef voor hem staan. "En hoe groot is dit park eigenlijk?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 6, 2007 22:44:38 GMT 2
"Vrij groot. En het grenst aan het bos, dus nog groter dan vrij groot als je het zo bekijkt." Hij hield zijn hoofd schuin. "Hoezo?"
|
|
|
Post by melien on Oct 7, 2007 13:22:00 GMT 2
"Gewoon.." zei Elvira lachend. Ze was nou eenmaal nieuwsgierig. Ze draaide zich om en keek om zich heen. "Wat gaan we doen?" vroeg Elvira aan Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 7, 2007 15:29:30 GMT 2
Roc pakte de stok uit Glove bek en gooide hem opnieuw weg. "Geen idee." Zei hij en keek hoe Glove achter de stok aan rende.
|
|
|
Post by melien on Oct 7, 2007 18:00:05 GMT 2
"Dat is saai." zei Elvira en ging op het gras zitten. Ze keek naar Glove die achter de stok aanrende en weer terug kwam met de stok in de bek.
(beetje inspiloos....)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 7, 2007 18:51:42 GMT 2
Roc pakte opnieuw de stok en gooide hem weer weg. "Ja, klopt." Roc grinnikte. "Maar ik kan er ook niets aan doen dat ik niets weet. Wat wil jij anders doen?"
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 10:32:36 GMT 2
"Ik heb geen flauw idee." zei ze met een vage grijns op haar gezicht. Ze liet zich achterover vallen waardoor ze op het gras lag.
|
|