|
Post by Madjic on Oct 10, 2007 10:51:48 GMT 2
"Goh goh. Wat heb ik weer veel aan jou zeg." Roc lachte en ging naast Elvira op de grond zitten.
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 10:54:09 GMT 2
Elvira draaide haar hoofd zodat ze hem aan kon kijken. "Nee aan jou heb ik veel wou je zeggen." zei ze op een spottende toon.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 10, 2007 11:07:06 GMT 2
"Hey, ik heb gisteren helemaal gevult." Lachte Roc, hij negeerde de spot even. "En trouwens, jij hebt meestal van die leuke ideen."
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 11:18:00 GMT 2
Elvira draaide zich op haar buik. "Weet ik ook wel." zei ze lachend. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen het ineens begon te regenen. "Uhm... okeej..." zei rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 10, 2007 11:23:29 GMT 2
Roc keek naar de lucht. "Aha, nou dit beperkt de planning tot binnen geloof ik." Mompelde hij en stond op. "Kom, dan schuilen we even onder die bomen." Hij stak zijn hand naar haar uit.
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 11:28:11 GMT 2
"Nou, in ieder gevaal een ding dat we weten." zei ze lachend. Ze pakte zijn hand en stond op. "En daar ben ik het heel erg mee eens." zei ze lachend. Ze begon richting bomen te lopen terwijl het steeds harder ging regenen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 10, 2007 11:33:05 GMT 2
"Glove?" Riep Roc onder het lopen. Maar Glove had geen last van de regen en speelde gewoon door. Roc schudde zijn hoofd en liep door. "Ik heb liever niet dat we ziek worden."
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 11:35:31 GMT 2
Elvira keek even naar Glove. "Achja, we kunnen er heus wel tegen. We zijn niet van suiker.. Of wel soms?" vroeg ze glimlachend. Ze was blij dat ze onder de bomen stonden want een seconde later en ze waren kletsnat geregen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 10, 2007 11:39:20 GMT 2
"Nee, maar dan nog kunnen we er wel ziek van worden. En... nou ja ik heb geen zin om ziek te worden." Roc glimlachte.
|
|
|
Post by melien on Oct 10, 2007 11:41:53 GMT 2
"Dat is ook wel weer waar." zei Elvira. Ze ging tegen hem aanstaan en keek naar het water dat met bakken uit de hemel kwam. "Nu alleen nog even wachten totdat het minder wordt of alsnog helemaal zeiknat worden." voegde ze er met een glimlachje aantoe.
|
|