|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 19:44:43 GMT 2
Roc murmelde iets onverstaanbaars. "Maar daar kunnen we niet op deze manier vrij zijn." Zei hij nu versytaanbaar en een beetje teleurgesteld.
|
|
|
Post by melien on Oct 23, 2007 19:48:34 GMT 2
"We weten het pas als we het geprobeerd hebben." zei ze met een uitdagende lach. "Lessen kunnen net zo goed even op de tweede plaats komen, maar even genoeg over school. Dat is pas morgen en morgen ligt in de toekomst." zei ze met een glimlach. Ze gaf hem nog een kus. "En het enige dat telt is het hier en nu." voegde ze er daarna nog aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:10:27 GMT 2
"Hm, klopt." Hij sloeg een arm om haar heen en trok haar naar zich toe. Met zijn andere hand pakte hij een druif en hield die vlak voor Elvira.
|
|
|
Post by melien on Oct 23, 2007 20:11:39 GMT 2
Elvira pakte voorzichtig de druif aan. Daarna duwde ze hem weer achterover (of lag ie nog??), en ging naast hem liggen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:17:37 GMT 2
(nee hij zat)
Roc lachte. "Wat wil je nou? Liggen of zitten, ik weet het niet meer hoor." Hij grijnste en sloeg opnieuw zijn arm om haar heen (hoe weet ik ook niet).
|
|
|
Post by melien on Oct 23, 2007 20:19:05 GMT 2
Elvira moest lachen. "Weet ik ook niet. Nu in ieder geval liggen." zei ze grinnikend. Ze pakte zijn hand en kneep er zachtjes in. Een mooiere vakantie bestaat niet..
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:49:50 GMT 2
Roc lachte. "Ok, wat jij wilt. Het is jou feestje schat." Hij tilde hun handen op en gaf een kus op haar hand. "Het hele leven is jou feest."
|
|
|
Post by melien on Oct 23, 2007 21:35:37 GMT 2
"Als je het over mijn leven hebt kan ik je alleen maar groot gelijk geven. Mijn leven is mijn feest en jouw leven is jouw feest." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:42:48 GMT 2
"Maar nu zijn onze levens even verstrengelt. Dus als jou leven een feest is, dan is het mijne dat ook." Roc keek naar hun handen en toen naar Elvira
|
|
|
Post by melien on Oct 23, 2007 21:48:15 GMT 2
"Wat doen we weer lekker moeilijk." zei ze lachend. Ze gaf hem echter geen kans om te antwoorden aangezien ze haar lippen alweer zachtjes op de zijne drukte.
|
|