|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:58:24 GMT 2
"mummum" Was zo ongeveer wat er uit zijn mond kwam. Hij bedoelde niet om haar echt iets duidelijk te maken, maar vodn dit wel grappig. Hij sloeg nu ook zijn andere arm om haar heen en gaf haar kuste haar terug.
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 9:50:40 GMT 2
Inmiddels lag ze weer half op hem, maar dat boeide haar niet. Ze kuste hem teder en de wereld om haar heen verdween langzaam weer.
(wat zijn lucas en densel en nienna lekker rustig zeg xD)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 11:32:29 GMT 2
(ja, maar ik weet niet wat ze kunnen doen XD Jij mag ze ook wel spelen als jij iets weet.)
Roc wreef zacht over Elviras kont en hield zijn ogen gesloten. Elvira was het enigste wat hem intereseerde, zoals wel vaker. Hij kon zich geen tijd bedenken dat ze niet bij hem was.
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 11:42:08 GMT 2
(hmmm.... *gaat denken*.... zucht... ik weet ook niks...)
Ze ging met haar ene hand door zijn haar, en haar andere hand liet ze op zijn zij rusten. ze opende heel even haar ogen maar sloot ze ook meteen weer. Ze kon zich geen beter tijd verdrijf voorstellen. Toch maar goed dat het ging regenen...
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 11:46:01 GMT 2
(.... ik weet niets meer )
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 11:47:00 GMT 2
(tijdsprong naar het eten ofzo??? *weet ook niks anders*)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 11:55:52 GMT 2
( ja mag jij doen )
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 12:01:16 GMT 2
(nou vooruit.. gaat ik lucas ff naar bove sture XD)
Het gestamp op de trap viel Elvira pas op toen er hard op de deur gebonkt wordt. "Mam vraagd of de twee kleffe tortelduifjes komen eten." riep Lucas door de deur heen nadat hij had geprobeerd deze open te doen maar dit niet lukte. Elvira keek Roc aan maar antwoordde neit.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 12:15:58 GMT 2
Roc kwam een beetje overeind. "Ja, is goed. We komen eraan." Zei hij terwijl hij naar de deur keek. Daarna richtte hij zich op Elvira. "Nog meer eten."
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 12:22:16 GMT 2
"Lekker." zei Elvira lachend. Ze stond op en stak haar hand uit om Roc overeind te trekken. (ja hoor... gaat weer lekker vandaag -_-) Daarna liep ze richting de deur om deze open te doen.
|
|