|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:38:07 GMT 2
Hoe waren ze er gekomen? Hij had Shirie in zijna rmen terwijl hij over het pad liep. "Help"Zei hij terwijl hij naar mensen keek. Er werd een bed gehaald, hij legde haar daarop en huilde. Hij moest met haar mee, maa rhij wer dtegengehouden. "Help haar, ze mag niet gaan" Hij zakte in elkaar op een stoel terwijl hij naar haar keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:43:45 GMT 2
Een heler kwam op hen tweeen afgelopen. 'Wat is er aan de..' Hij zag Shirie en riep opver zijn schoduer om assistentie. Hij nam Shirie van manuel over en samen met een paar collega's verdwenen ze een gang door. Een assistente liep naar Manuel toe. 'wat is er allemaal gebeurd? Vertel me alles wat je weet!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:46:23 GMT 2
Hij keek haar aan terwijl hij huilde. "Ze, Ze kotste bloed. Ze spuugde. IK weet het niet meer'' Zei hij terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht sloeg. "IK ben evrlief dop ahar, en ze begint te huilen. En opeens, pats boem. We zijn hier. Het doet pijn, je moet haar helpen. Ze mag niet, ze heeft nog ene heel leven voor zich" Hij keek haar niet aan. Hij voelde pijn, het kwam door hem. "Help haar, ze mag neit gaan. Ik hou van haar, en vele anderen. Ze is belangrijk, red haar" Schreeuwde hij terwijl hij snikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:50:22 GMT 2
De vrouw knikte medelevend. 'Weet je of ze dit eerder heeft gedaan? Of ze ooit eerder zo'n aanval heeft gehad?' Ze keek Manuel vragend aan. Plotseling klonken er allemaal protesterende geluiden van de gang. De vrouw keek op. Een jongen rende in volle snelheid op hen af. Hij wist nog net te remmen toen hij bij de vrouw aankwam. Een kat volgde hem in zijn kielszog. 'Ik ben opzoek naar Shirie Ashinta. Is er iets met haar? Waar is ze?' De vrouw keek hem vreemd ana en zuchtte toen. 'Als ze heir is, neem ik aan dat er iets aan de hand is. Dit is een ziekenhuis. Daar kom je neit voor je lol.' Brownspot blies naar de vrouw en Joey moest zijn wode bedwingen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:52:45 GMT 2
"Ik weet het niet"Hij zag iemand aankomene rennen. Het was JOey, dat wist hij. "Hij weet het beter denk ik. Maa rlet niet op mij" Zei hijt erwijl hij zuchte. "Joey, kom hier zitten, ze is daar. Maar je kan niet naar binnen. Ze gaat dood JOey, ze gaat" Zei hij tegen hem terwijl hij weer in huilen uitbarste. Hij voelde zich leeg, hulpeloos. Hij sloeg zijn handen weer voor zijn gezicht. De vrouw kek naar JOey terwijl ze haar hoodschudde. "Familie?"Zei ze terwijl ze naar JOey keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:57:45 GMT 2
Joey knikte, maar schudde toen zijn hoofd. 'vriend,'mompelde hij. Hij zag een bloedspoor op de grond en er ging en rilling door hem heen. 'Ze heeft weer een bloeding gehad,'zei hij zacht. De vrouw keek hem aan. 'Dit is al eerder gebeurd?' Joey knikte. 'Een keer, voor zover ik weet. We ware er toen bij en mijn vriendin stopte het bleoden snel. Ik weet niet...' Er klonk paaniek in zijn stem. De eerste traan rolde. Browspot gaf kopjes tegen zijn been. Het gezicht van de vrouw verzachtte. 'Ik weet neit hoe het nu met haar is. Ik zal iemand jullie wat warms laten halen.' Ze liep weg, om de helers de informatie te geven. Joey liet zich op het bankje zakken en sloeg zijn handen voor zijn gezicht. 'at is er gebeurd?'vroeg hij zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 0:00:16 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. HIj voelde zich neergeslagen. "Ene moment hadden we het goed. En toen huilde ze, en toen hadden we ruzie, en toen, en toen'' Zei hij snikte even terwijl naar JOey keek. "Toen lag ze daar opeens, zo" Zei hij terwijl hij een brol uit izjn keel wilde wegslikken, iets wat niet lukte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 0:02:58 GMT 2
Joey keek even op. 'Ze huilde neit denk ik. dat is de oorzaak dat ze deze ziekte kreeg. Ze weigert te huilen. Sommige mesen zeggen dat hun hart bloed. Bij haar gebeurd dat letterlijk. Waarschijnlijk hield ze het ij jou in.' Hij zweeg even en nam Manuel op. 'je meot haar wel erg gekwetst hebben.' De kat ging tegen Joeys voeten zitten en maakte zich klein.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 10:26:36 GMT 2
Weer rolde r een traan over zijn wang. "Ik hou van haar, maar ze moest haar liefde delen. En nu, nu voel ik me schuldig. Kijk dan wat er met haar is geworden. Ze gaat dood Joey, en dat is mijn schuld." Zei hij terwijl hij weer snikte. Hij wist het niet meer, alles was zo snel gegaan, te snel. "Ik heb haar hart gebroken, gevuld met bloed. En daarvoor zal God me altijd straffen. Ze verdiend mij niet" Hij stond op terwijl hij zijn tranen wegveegde. "Ze verdiend Tom, niet mij" Zei hij terwijl hij wegliep.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 12:43:54 GMT 2
Joey rende achter hem aan en hield hem tegen. 'Ik vrees dat dat neit aan jou is om te beslissen,'zei hij zacht. 'Alleen iemand die echt heel belangrijk voor haar is, zou haar zoiet aan kunnen doen.' hij sloot even zijn ogen. 'En eigenlijk, is het haar eigen schuld. Ik zeg het al jaren tegen haar, net zoals mijn vriendin. Ze moet haar emoties leren tonen. Ze gaat eraan ten onder. Maar dat doet ze niet. Ze vind het zwak als ze het toont, al vind ze het bij anderen heel normaal. Vreemd, maar waar vrees ik.'
|
|