|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:40:25 GMT 2
Hij hoorde naast zich gensik en kon het met moeite zelf inhouden. Hij wou wat zeggen maar slikte moeizaam de woorden weg. Zelf rolde er ook weer een traan over zijn wang en hij legde een hand op Joey zijn schouder terwijl hij hem zacht kneep. Hij keek om zich heen. De wereld leek door te gaan terwijl hun hier maar zaten, te wachten, uren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:45:55 GMT 2
Werkelijk een uur later kwam de vrouw terug. Browslpot zag eht als eerste. de odue kat had afgestompte zintuigen, maar nu stond ze op scherp. Ze mauwde en kwam haastig overeind. Joey keek op, sprong overeind en staarde de vrouw angstig aan.Ze is neit dood. Ze mag neit dood zijn! De vrouw keek hem even aan en zuchttee toen. Voor een moment zakte Joeys hart weg in een diepte, maar toen zei ze: 'Ze heeft veel bleod verloren en is nog buiten bewistzijn, maar er is geen reden meer om voor haar leven te vrezen. Joey viel aachterover op de bak. Hij sloot zijn ogen van opluchting. De kat spinde luid en begon hem kopjes te geven.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:52:54 GMT 2
Ook Manuel stond op. Zijn hart maakte een sprongetje terwijl hij naar JOey keek. Er rolde een traano ver zijn wang. Ze had het overleefd. "Ik"" Zei hij maar zweeg. Het was geen moment voor woorden. Hij ging zitten terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht sloeg en zuchte. Het was allemaal zijn schuld, allemaal. Las ze dood was geweest, zou het schuld gevoel zich tot aan het oneindige volgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:57:44 GMT 2
Joey stond langzaam op en legde een ahnd op Manuels schouder. 'je hebt haar gered. Als je was weggegaan, dan was ze gestorven.' Hij kon de jongen neit aankijken. Brownspot liep naar Manuel toe en mauwde geruststellent naar hem. Joey richtte zich tot de vrouw. 'mogen we naar haar toe?' De vrouw schudde haar hoofd. 'Het spijt me, allee familie.' 'Ik ben zo goed als familie! Ik ben haar broer!' De vrouw wierp ee kritische blik op hem. 'Ntuurlijk. Je ebnt even buitenlands als zij. Denk je dat ik eht verschil neit zie?' Joey staarde haar vol verachting aan. 'Ik ben wel haar broer! Lat me gewoon naar binnen! Ik wil bij haar zijn als ze wakker wordt!' 'Het spijt me.'De vrouw klonk echt absoluut neit alsof ze er spijt van had. 'Alleen hechte familie, zoals ouders. Stiefouders en 'broers'zijn neit toegestaan.' Joey kon niets meer uitbrengen. Hij balde zijn vuisten en deed zijn uiterste best om zich te beheersen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:00:42 GMT 2
HIj schudde zijn hoofd. "Het is god zijn beslissing, en hij vond dat we Shirie nog nodig hadden. Hij heeft mij ertoe aangezet dat ik haar mee moest nemen" Zei hij terwijl hij naar de kat keek en nerveus glimlachte. "Laat ons er gewoon heen mevrouw. Me zijn als, als familie. Of JOey dan, ik niet" Zei hij terwijl hij de vrouw een mep kon verkopen. "U bent echt lastig mevrouw echt heel alstig. Maar laat ons ernaartoe" Zei hij terwijl hij de vrouw boos aankeek. Hij drukte Joey aan de kant, want hij zag dat hij de vrouw een mep wou verkopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:15:50 GMT 2
Joey glimaclhte om Manuels actie. Alsof hij ooit een vrouw zou slaan, maar hij wardeerde het gebaar. De vrouw haalde aar schodeurs op. 'het spijt me jongens, maar jullie mogen er echt neit langs. Jullie...' Ze keek vragend naar de man die aan kwam lopen. Even staarde ze hem verbijsterd aan. Toen sloeg ze haar armen over elkaar. 'Meneer, waar wilt u..' 'ik zoek Shirie. Shirie Ashinta.' De vrouw knikte en zuchtte toen geergerd, al speelde er een glimalch op haar gezicht. 'het spijt me, alleen familie.' 'Ik ben haar vader.' Lupin keek naar Joey en Manuel. Hij zag er nogal verward uit. Joey vroeg zich af hoe hij er zo snel van wist. maarja, het gesprek deed ook wel de ronde. De vrouw zuchtte geergerd, mar Joey snauwde: 'dat is hij, echt. Misschien dat u het niet weet, maar ze is half engels. Als u haar ogen zag, dan wist u dat het waar is. Ze zijn iedentiek.' Lupin keek hem dankbaar aan en leip toen langs de vrouw. Die protesteerde, maar kon er niks tgen doen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:19:14 GMT 2
Hij glimalchte. "Mevrouw, als u eens wist hé, wat dat meisje allemaal is. Dan zult u mond op u tenen vallen"" Hij glimalchte. "Als u ons even excusseert" Hij probeerde langs haar heen te glippen maar dat lukte niet. "U bent moeilijk zeg" Zei hij terwijl hij zich weer in de bank liet vallen. "Ik ga mooi niet wge, ik wil bij haar zijn"Zei hij terwijl de rvouw hem aankeek. "U kunt onmogelijk erheen, u bent geen familie ziet u wel" Zei de vrouw.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:23:47 GMT 2
Joey wierp Manuel een goedkeurende blik toe. ergens vroeg hij zich af, waarom hij de jongen ookal weer had geslagen. hij voelde zich schuldig. Niet de beste manier om een vriendschaop te beginnen. Hij probeerde, net zoals manuel erlangs te komen. hij zuchtte, tilde haar toen op en zette har opzij, aslsof ze niks woog en volgde de professor. Met een zwiep van haat toverstok vloog Joey de gang door tegen de muur aan. Hij bleef even verdoofd ziten en keek toen vragend om zich heen. De vrouw deed hetzelfde met de kat. Joey zag het en ving de arme kat op. 'hey! Ze is heel oud!' De vrowu draaide haar rug toe. 'dieren zij niet toegestaan.' Joey zuchtte diep. hij tild de grote kat op, voorzichtig. De oude kat mauwde zielig. Ze ahd pijn. 'ik ga Brownspot naar het kasteel terg brengen.' tilte. 'Ga je mee?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:26:16 GMT 2
Hij stond op terwijl hij naar de rvouw keek. Hij had zijn toverstok in zijn hand en richte die op haar. "Snaternix" Zei hij, de vrouw begon te murmelen. Daarna knikte hij naar jOey. "Die kan een paar minuten haar mond niet meer opendoen." Zei hij terwijl hij zijn toverstok weer in zijn broekzak stopte. Hij Keek naar Joey, ergens voelde hij dat het goed zat tussen hen, ergens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:31:28 GMT 2
Joey kniket, maar liet zijn blik over Brownspot gaan. 'Voor ons zou ze jong zijn, maar ze is even oud als Shirie. Ze is nogal.. breebaar. Ik ben bang dat ze eits gebroken heeft. Ik moet haar naar een dokter brengen. ik denk niet dat we heir geholpen worden.' Hij keek om zich heen en zuchtte. 'Ik ga in elk geval.' Hij draaide zich om. De kat mauwde zo zielig, en haar grote groene ogen staaarden Manuel aan.
|
|