|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:41:13 GMT 2
Christa sloeg haar armen om zijn hals heen. Kayleigh legde rustig haar vinger op haar lippen. Christa keek nu Draco aan met rode oogjes van het huilen. "Je mag niet trouwen, ik wil je niet kwijt" SNikte ze. "Ik hou van je Draco, je mag niet weg. IJij bent het enigste wat ik heir heb als mijn familie..en..en' SNikte ze. Ze legde weer haar hoofd op zijn schouders om verder te huilen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 20:34:57 GMT 2
"Jij ellendig stuk vreten!" "Hoor wie het zegt!" "Pardon? Vuil vies kreng dat je bent!" Na nog wat gevloek en getier hoorde je dat er wat spreuken werden afgevuurt. Af en toe nog het geluid van iets dat viel of kapot sprong, of een gewicht dat met een dreun op de vloer belande. Twee mensen waren een verdieping boven de andere aan het vechten. Rachanna en Angelina om precies te zijn. Waarom de ruzie was begonnen was niet eens meer echt duidelijk, maar dat het een heftige ruzie was, was zeker..
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 23:51:52 GMT 2
Draconic glimlachte vertederd. 'Crisje, gekkie die je bent. Alsof jij mij ooit kwijt zou kunnen raken! Ik zal er toch altijd voor je zijn? IK ben je grote broer!' HIj liet haar even los en keek haar diep in haar ogen. 'ik zal je nooit in de steek laten. BEdenk alleen maar, je krijgt er zelfs nog een zus bij. Je hoeft me niet te delen, ant mijn leifde voor jou is heell anders dan die voor Rachanna.' Hij gaf haar een usje op haar voorhoofd en trok haar weer tegen zich aan.
Joey keek op van het geluid. Hij liet de zwadjes voor wat ze waren en rende richting het lawaai. Hij tork zijn stok en gbruikte zijn expeliarus op beide meisjes. 'Doe even rustig.,'zei hij. Derek gromde naast hem.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 16:41:23 GMT 2
Christa trok een zileig hoofd. "Ze is stom" Mompelde ze terwijl ze zichzelf omdraaide en ergens ging zitten. Kayleighzuchtte en keek op van het geluid. "Boeiend" Ze rolde met haar ogen. "Christa, doe even niet zo kinderachtig, ze is echt een schat" Christa gromde. "Ze is een arrogant kind, wat niets begrijpt van mij. Ik wil haarn iet als zus ze is STOM!" Gilde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 16:27:34 GMT 2
Draconic legde zijn vinger op haar lippen en maakte een sussend geluid. 'Dat komt omdat ze je niet kent en je problemen neit weet. Ze is niet arrogant, niet als je haar leert kennen. Alsjeblieft, geef haar een kans. Het zou alles voor me betekenen als jullie het goed zouden kunnen vinden. Als ik mijn eigen huisje heb, dan neem ik jou in huis. Ik laat je dan nooit meer terug gaan naar het weeshuis. Ik hoop alleen dat het mogelijk is dat Rachanna dan ook bij ons is.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 16:37:43 GMT 2
Ze zuchtte terwijl ze luisterde. "Maar je bent pas jong Draco. Nu al een huisje. Je bent gek" Lfuisterde ze. Ze keek naar onder. "Ik wil haar geen kans geven, want ze is echt raar, dat weet ik gewoon" Zei ze, terwijl ze hem niet aankeek. Dat durfde ze niet. "Ik wil ook niet terug naar het weeshuis, ik wil ouders" LFusiterde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 16:59:43 GMT 2
Draconic voelde tranen in zijn ogen branden, terwijl hij zachtjes over haar hoofd aaide. 'Ik wou dat ik je ouders kon geven, Chrisje, maar dat kan ik niet. Ik kan je alleen een huis aanbieden. Veiligheid, terwijl je nog steeds ingescreven staat bij het adoptie bureau, zodat je alsnog geaddopteerd kan wordn door leive ouders, maar dan woon je ondertussen bij mij. Ik ben misschien jong, maar oud genoeg voor een eigen huis.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 19:23:33 GMT 2
Ze duwde hem zacht weg. "Ik wil je neit meer zien, ze verdiend je niet." Zei ze terwijl ze zcht gromde. Ze stapte nog een stapje achteruit. "Ik wil haar ook niet meer zien" Tranen brandden in haar ogen. "Ik wil niet meer haar leven" Zei ze zachtjes, voorzichtig. "Ik leef alleen, ik wil je niet meer zien" Flusiterde ze. "Je hebt alles, ik heb niks. IK ben een zielig stuk vreten. Ik ben 11 ik kan niks!" Reageerde fel. Ze deed nog een stapje achteruit. Totdat ze tegen kayleigh botste. Ze draaide zich om. Kayleigh zakte bij Christa neer. "Christa, hoe kun je ooit zo iets zeggen!" Ze keek Christa boos aan. Chrsita deed ooke en stap van Kayleigh vandaan. "Jullie weten niet wat het is om niet te weten wie je ouders zijn, of niet weten of jullie broertjes of zusjes hebben. Om in het weeshuis gepest te worden door die kinderen. Ik sta allemaal in jullie schaduw. Misschien lee fik wel beter in Azkaban" Zei ze terwijl uit haar ogen nu tranen stroomden. "IK haat me leven" Zie ze zacht terwijl ze neerzakte op de grond en haar hoofd in ha rhanden verborg.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 23:36:53 GMT 2
Draconic hoorde alles aan zonder te reageren. Hij schudde langzaam zjn hoofd, terwijl er tranen over zijn wangen liepen. Hij knikte even en haalde diep adem. 'Als dat is wat je wilt... Je weet me te vinden als je je bedenkt.' Hij draaide zich om en probeerde zich te vermannen. 'Ik dacht dat je me beter kende. Dat ik jou beter kende.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:04:46 GMT 2
Kayleigh keek naar Draco, en liep naar hem toe. Ze ging voor hem staan. En haar handen legde ze op zijn wangen. Ze keek hem diep in de ogen. "Draco, luister naar me. Je weet dat Christa haar gevoelens anders toont. Zie je het dan niet. Ze heeft je nu nodig" zei ze zacht. Ze haalde een paar tranen bij hem weg. "Ze heeft je nu het hardste nodig van allemaal. Ga met haar leuke dingen doen. Probeer steeds meer Rachanna erbij te betrekken. Ze zou het meoten accepteren Draco. Ze houdt van je, en dat meent ze. Doe het anders voor mij. Ze is een hele lieve en leuke meid. Maar ze heeft je nodig. Draconic, alsjeblieft" Fluisterde ze. Ze keek hem doordringend aan. Ze wou dat hij het begreep, het was belangrijk.
|
|