|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:01:22 GMT 2
(mag ook beter hoor;) Twordt haar doorbraak, of neit, dat meot jij kiezen xD)
Draconic tikte mee met zijn voet. Toen Meera klaar was keek hij naar de jongens. Ze leken wel tevreden, maar neit erg odner de indruk. 'Hey, Meer! Wat dacht je van dat liedje dat je voor mij speelde! Zing er anders bij. Anders moet ik erbij gaan zingen.' Hij knipoogde naar haar. Dan sprong op en leit zich achterover valle. Met gemaakte paniek in zijn stem riep hij: 'Nee, alsjeblieft Draco, heb genade!' De jongens lachten. Draconic deed vrolijk mee. Dan mocht hij wel. Die was de enige die hij echt wel als een vriend kon zien.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:07:33 GMT 2
Meera schoot even in de lach door de imitatie van Dan. Ze keek even naar Draconic en knikte. Ze wachtte even tot iedereen weer een beetje met lachen gestopt was en zette toen het liedje in waardoor het eigenlijk allemaal begonnen was. Door dat nummer kwam Draconic met dit voorstel. Het was alles of niets spookte er door haar hoofd. Haar hoofd begon mee te bewegen op de noten die net had ingezet. Na enkele seconden begon ze mee te zingen. Ze wist dat ze niet geweldig kon zingen, maar de jongens gezien wilde ze liever niet dat Draco dat zou doen. 'You, I cannot wrote what you mean to mé' klonk er en onder dat geluid begon de rare bal begon sterker te gloeien dan daarvoor. Meera merkte het amper op en ging verder. 'You, the person who is so special to mé'
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:12:05 GMT 2
Draconic tikte met zijn voet op de maat. Dan bewoog mee op de muziek en begon spullen klaar te zetten. De andere twee jongens fluisterden iets naar elkaar. Draconic knipte in zijn vinger en een monsterlijk plushy roze kussen viel Jacob aan. De keuze was willekeurig geweest, aar nu zouden ze wel stil zijn. Snel sprak hij ook een zwijgspreuk uit op Jacob. De jongen rende geluidloos schreeuwend rondjes over het veld, trewijl Dave verbijsterd toekeek. Draconic richtte zijn aandacht weer op Meera, maar zag nog ent hoe Dan goedkeurend knikte. De bol werd een fel, licht geel. Het licht was scherp.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:22:32 GMT 2
Meera speelde de laatste noten van het nummer en zong nog een keer de regel: 'You, I cannot wrote what you mean to, mé' om het lied af te sluiten. Ze keek even op na even opgelucht adem gehaald te hebben en zag Jacob rondrennen en Dave verbijsterd kijken. Ze lachde even in zichzelf en stond weer op, haar gitaar vasthoudend. Tevreden keek ze naar Draconic en vervolgens staarde ze even kor tnaar de bol.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:26:28 GMT 2
De bol glansde helder, maar Draconic keek alleen naar Dan. Die kwam op haar af, met een stuk perkament en een ganzenveer op hen af. 'Ik zou je magische instrumenten kunnen laten gebruiken, maar die klinken lang neit zo goed als echte muzikanten en instrumenten. Wat mij betreft, zit je erin. Ik bied je dit contract aan, lees het goed door. Laat Draco eht anders ook even doorlezen voor de zekerheid. Hij kan je helpen en anders doe ik het in je latere carriere. Misschien kan je zelf andere muzikanten zoeken om je sound te volmaken?' Draconic grijnsde naar hem en sleog hem vrienschappelijk o de schouder. De adnere twee jongens emrkten niks en Draconic en Dan schonken ook geen aandacht aan hen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:34:49 GMT 2
Meera keek even verrast op toen Dan tegen haar aanpraatte, en haar blik veranderde naar opgelucht, blij. Ze luisterde even naar wat hij te zeggen had en op het einde straalde ze wat. Ze nam het perkament aan en begon het door te lezen terwijl er door haar achterhoofd spookte wie er nog meer zong, of een instrument bespeelde. Tussendoor keek ze Draconic even aan, haar blik zei genoeg.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:40:08 GMT 2
Draconic voelde zich groeien onder Meera's gelukkige blik. Eindelijk ahd hij eens wat goed gedaan! Eens een echt goed verjaardags cadeau. Nu hij eraan dacht... Hij moest dat nog voor haar kopen. Ach, dat kwam nog wel. Hij had nog wel even... Dan keek geodkeurend toe, bekeek zijn twee vriednen hoofschuddend en zuchtte toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:46:13 GMT 2
Meera liep even naar Dan en Draconic toe, gaf Draco het papier even zodat hij het door kon lezen. Ze keek Dan dankbaar aan en gaf de overige 2 een vage blik, in de richting van 'Wat doen jullie nou weer?' Ze keek even naar haar gitaar en die versterkte haar uitstraling alleen maar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:49:39 GMT 2
Draconic las het door, maar hij wist dat het wel goed zat. Hij wierp even een vragende blik op Dan en toen die knikte was hij gesrustgesteld. 'Dit is wel goed denk ik. Dus wat wil je? ergens staat dat je meot invullen wie je manager wordt. Je kan kiezen wie je wil.' Draconic gaf Meera het perkament terug. Dan had zich inmiddels tot zijn vreidnen gercith. 'Kunne jullie heel even normaal doen?' Jacob probeerde het uit te leggen, maar er wam geen geluid uit zijn mond. Dave haalde alleen zijn schoduers op, maarr durfde zijn blik neiot van het roze kussen af te halen, voor eht geval eht hem zou aanvallen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:54:58 GMT 2
Ze bekeek Jacob en Dave nog even, maar besloot dat zij het niet waard waren om aandacht te geven. Dan leek veel vertrouwelijker. 'Die vraag lijkt mij niet zo heel moelijk, nouja..,Het lijkt me gewoon zo gaaf om iets op te nemen of nouja.' zei Meera tegen Draco en Dan. Even liet ze een stilte vallen waarna ze tegen Draconic zei:'Over dat manager, als het doorgaat, eh Draco zou jij mijn manager willen zijn?' Het woord manager sprak ze net even anders uit. Ze bleef hem aankijken totdat hij zou antwoorden.
|
|