|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 23:04:28 GMT 2
Draconics mond viel open. Hij staarde haar ongelovig aan. 'Het antwoord is ja. Maar, ik heb nog een vraagje voor jou. Waarom ik?' Dat laatste schreeuwde hij. dan viel bijna op de grond van het alchen. 'Omdat ze je vertrouwet, Daraco en omdat ze weet dat je altijd mij om hulp kan vragen omdat je haar steunt.' Draco keek van de ene naar de ander. 'Ik ben ook zo muzikaal.' Hij glimlachte gevleit en bloosde zelfs licht. 'Ik zou graag je manager zijn, als je zeker weet dat je neit iemand met meer ervaring wilt..'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 8, 2007 6:51:43 GMT 2
'Dan haalt de woorden uit me mond, ik heb veel liever iemand die ik en vertrouw en waarvan ik weet dat hij me niet laat vallen dan iemand die misschien veel verstand van muziek heeft maar verder gewoon een sukkel is die ik niet mag, of die me alleen maar als een meisjesmeisje ziet. Daarom.' Het laatste woord klonk harder om hem even duidelijk te maken dat ze het echt meende. Ze glimlachde even omdat hij lichtelijk rood werd, aangezien ze dat nou nooit van hem had verwacht. 'Dus je wilt mijn manager zijn?' herhaalde Meera.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 16:12:58 GMT 2
Draconic knikte. 'Ik zal er zeker mijn best voor doen en hopelijk ga ik het niet voor je verknallen.' Dan sloeg een arm om zijn schoduer en grijnsde. 'Als je er even neit uitkomt, dan heb je ons altijd nog.' Hij keek naar de andere twee jongens en schudde zijn hoofd. 'Nou, in elk geval heb je mij nog.' Hij knipoogde. Draconic lachte. 'Je hebt gelijk. Nou, noem mij voortaan dan maar meneer Malfoy, van Malfoy's music.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 8, 2007 19:18:26 GMT 2
Meera lachde even om zijn uitspraak over Malfoy's music. 'Tuurlijk ga je het niet verknallen.' zei ze, ze wist dat hij dat niet zou doen. 'Volgens mij zijn die 2 daar een beetje apart, om het zo maar te zeggen.' zei ze vervolgens tegen Dan. Ze wist niet zo goed wat ze verder moest zeggen en keek daarom maar even naar de gitaar die ze vasthield.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:35:48 GMT 2
Dan en Draconic barstte tegelijk in lachen uit. Ze knikte, niet instaat te praten. Jacob rende wat langzamer en hijgde als een hond. Het was duidelijk dat hij uitgeput was. Dave keek naar het kussen, dat maar neit dichterbij kwam. Hij draaide zich om naar Draconic en liep op hen af. 'Je hebt dat ding zo betoverd dat hij Jake nooit te pakken krijgt, of wel?' Draconic zakte door zijn benen en viel op zijn knieen. Dan sloeg zichzelf tegen zijn voorhoofd. 'Dat heeft die idioot nog steeds neit door?' Draconic viel achterover. Zijn buik deed serieus pijn van het lachen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 14:46:55 GMT 2
Het lachen van Draco en Dan werkte aanstekelijk en Meera schoot in de lach, mede door de uitdrukkingen van Jacob en Dave. Lachend schudde ze haar hoofd, wat een gekken. Ze keek even met een vage blik naar Draco, die op de grond lag. Ze haalde haar schouders op en ging zitten. 'Ik snap niet dat jij het overleeft met die 2.' zei ze tegen Dan, op een sarcastische toon.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 19:11:53 GMT 2
Dan haalde zijn schouders op. 'Ik ben redelijk ontspannen wat dat betreft. Ik laat die twee lekker met elkaar aanklooien en ik kijk toe. Terwijl zij zichzelf vermaken hou ik me met zinvolle zaken bezig. Ik geloof dat dat is waarom Draco en ik eht zo goed kunnen vinden.' Hij glimlachte naar zijn vriend. Die stak zijn duim op, nog te buiten adem om te kunnen antwoorden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 22:21:48 GMT 2
'Goeie taakverdeling.' zei Meera, ze wist niet veel nuttigs te zeggen. Even keek ze afwezig naar de grond maar toen het beeld van de oplichtende bol weer voor haar kwam, straalde ze weer even. Het was een perfect iets zo vlak voor haar verjaardag. Ze ging op het gras zitten, naast Draconic die nog steeds lachde. Meera grijnsde en ze prikte hem in zijn zij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 23:21:58 GMT 2
Draconic lachte nog steeds en trok vragend zijn wenkbrauw op. 'Weet je nou nog steeds neit dat ik daar tegen kan?' Hij rolde zich op haar en begon haar te keitelen. 'Maar jij neit. Helaas voor jou!' Dan schudde zijn hoofd. 'Ik hoop dat jullie iets serieuzer zijn als het om de muziek gaat.' Hij rolde het perkament op. 'Je handtekening is alles wat we nodig hebben. De rest meot je zelf doen. Optredens kan Draco wel voor je regelen lijkt me.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 7:37:23 GMT 2
Meera maakte een paar rare kronkels en zei lachend:'Weet ik wel, maar .. ' Ze wist niet wat ze moest zeggen om de zin af te maken. Vervolgens keek ze Dan aan. ' Okee.' Ze knikte richting het perkament wat Dan in zijn handen had en keek naar Draconic. Ze keek met een blik van 'Doen?' Daarna vroeg ze Dan :'Alleen mijn handtekening of?'
|
|