|
Post by greenlightning on Jun 18, 2007 14:57:57 GMT 2
Dan glimlachte naar haar. 'Naam en handtekening.' Hij sommeerde een pen -een tovernaar met een pen?- en gaf die en eht perkament aan Meera. 'Op dat vlak daaronder.' Draconic hield op en knikte haar bemoedigend toe. 'Dit gaat gewel;dig worden. Doe maar. Als je wil dan en vertrouwen hebt in mij als manager.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 20:25:07 GMT 2
Meera's ogen volgde het perkament en knikte even naar Dan. Ze pakte de pen en perkament vast en zette de pen boven het vakje. Voordat ze wat schreef keek ze even om naar Draconic. 'Ik wil het en ik heb echt vertrouwen in je.' Ze legde de nadruk op echt, hij was niet een gewone vriend uit velen voor haar. 'Meera Qurain' schreef ze met de pen en daarbij zette ze iets dat op een handtekening moest lijken. Ze glimlachde en bekeek het perkament nog eens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 12:47:17 GMT 2
'Leuke handtekening,'zei Draconic grijnzend en hij knipoogde. 'Zullen neit veel mensen je na kunnen doen.' Hij strekte zijn armen boven zijn hoofd en zijn grijns verdwijn iet wat. 'Ik hoop maar dat ik je vertrowuen neit schendt en er een grote ramp van maak.' 'ACh hou toch je mond, Draco Malfoy. Het enige wat jij kan verkloten is mijn humeur door telkens maar te zeggen dat je iets niet kan wat je heel goed kan.' Draconic kon niks adners doen dan dankbaar glimlachen naar zijn vriend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 19, 2007 14:24:19 GMT 2
'Vind je? Krijg je als je als 12 jarige even een handtekening moet verzinnen binnen paar seconden.' zei Meera lachend. 'En ik ben het helemaal met Dan eens, je denkt veelste negatief over jezelf. Je kan al die dingen echt wel en anders vroeg ik het je gewoon niet. Je maakt er echt geen ramp van, daar ken ik je te goed voor.' Ze haalde even een hand door haar haar en keek van de ene naar de andere jongen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:26:37 GMT 2
Draconic trok haar tegen zich aan en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Als jij het zegt, dan azl ik zorgen dat het ook zo za gebeuren. Ik kan je neit teleur stellen toch?' Dan knipoogde naar hem en knikte toen. Draconic knikte ook en stond op. 'Nou, dat is dan geregeld, gaan we terug?' Hij keek Meera vragend aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 7:17:06 GMT 2
Meera glimlachde. 'Je gaat me niet teleur stellen, dat weet ik gewoon. Neem nou eens dingen aan. Is goed.' zei ze. Ze keek even andere 2 jongens maar liet die voor wat ze waren. Daarna keek ze Dan aan en zei:'Bedankt voor alles en eh?' terwijl ze haar hand uitstak en hem dankbaar aankeek.
|
|