|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 20:19:40 GMT 2
'Ah, wat hoffelijk,' grijnsde Amber, terwijl ze langzaam richting de deur liep. 'Lukt ie, Joey? Of moet ik je de weg naar de deur wijzen?' Plotseling kreeg ze een lachbui, waardoor enkele mensen verstoord in haar richting keken. Het maakte haar niets uit. Ze hinkelde weer naar Joey toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 20:21:31 GMT 2
Joey lachte als een dronkeman. Hij stak slapjes zijn hand naar haar uit. 'Nee, help me! Draag me leidt me! Ik ben verdwaalt!' Hij lachte opnieuw en voelde zich vrijer dan ooit.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 20:28:05 GMT 2
Amber pakte, nog steeds dubbel van het lachen, Joey's slappe handjes en trok hem mee naar de uitgang van de Zwijnskop. 'Het lukt je wel! Je kunt het wel, nog een paar meter!' zei ze heel dramatisch, direct gevolgd door weer een lachbui.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 20:32:23 GMT 2
'Oh, ik zie het licht al! Alles is donekr, behalve dat licht! Amber, war ben je, waar ben je?' Hij deed net alsof hij in paniek raakte en liet zich zogenaamd huilend op de grond vallen. 'AMber, laat me toch neit alleen!' Hij zocht met zijn armen om zich heen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 20:44:30 GMT 2
'Nee, Joey! Niet naar het licht toe! Dan zul je voor altijd verloren zijn!' riep Amber dramatisch, al kwam het niet zo over vanwege haar ongelooflijke lachbui. Langzaam maar zeker werd ze zich er ook bewust van dat iedereen in de Zwijnskop hen stomverbaasd aankeek. De barman was halverwege het neerzetten van een van z'n smerige glazen gestopt, en stond nu stokstijf naar hen te staren. Waarschijnlijk stond hij zich af te vragen hoe ver hij het zou laten gaan totdat hij hen er uit zou schoppen. Amber kon het echter niets schelen. 'Joey, ik laat je niet alleen!!' riep ze, terwijl ze zijn arm vastpakte en hem overeind trok.
[wat een hoop vaagheid xD]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 20:47:03 GMT 2
(sorry, dat krijg je met Joey, nog tikje ergerdan Draconic xD)
Joey barstte in lachen uit. 'Dank je, ik geloof dat je zojuist mijn leven hebt gered. Nou, snel wat eten en een flesje water halen, want dit gaat niet goed.' Hij grijnsde breed, schudde zijn hoofd en liep onstabiel de deur door. Buiten ademde hij diep in. Frisse lucht deed wonderen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 20:49:54 GMT 2
[Lol xD Nja, zo vaag ben ik zelf ook zo ongeveer hoor ^^ En de meeste van m'n chars ook xD]
Amber wankelde de Zwijnskop ook uit, achter Joey aan, en zwalkte alsof ze zelf ook dronken was. Ze leunde even tegen de muur van het café aan en lachte nog een tijdje, totdat ze iets rustiger werd. 'Pffoe, ik geloof dat ik in tijden niet meer zo voor gek heb gestaan... Of zoveel lol gehad heb,' zei ze, waarna ze weer moest lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:07:05 GMT 2
Joey lachte mee. 'Sorry, ik zet mezelf graag voor paal. Het kan me namelijk weinig schelen wat anderen denken, zoang de mensen met wie ik ben maar grote lol hebben. In elk geval, waar zullen we eens gaan zoeken? Ik vraag me echt af waar ze zijn...'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 21:12:50 GMT 2
Amber grijnsde. 'Ben ik helemaal met je eens,' zei ze plechtig, waarna ze zich afzette tegen de stenen muur van de Zwijnskop en naar Joey toe liep. 'Er zullen vast wel een paar te vinden zijn, ergens. Ik denk dat je Florian, Chris en de Delacours in Zacharinus of de fopshop zult vinden. En anders bij de Drie Bezemstelen. Al zouden Flora en Aylin ook nog wel eens in die nieuwe salon kunnen zitten... Heb je daar al van gehoord? Er is een nieuwe salon geopend, hier in Zweinsveld! Sonja's Super-Salon of iets dergelijks. Ik ben er nog niet eens geweest! Moest eens tijd worden, ik wil wel eens weten hoe het er uit ziet en of het die in Frankrijk kan evenaren. Daar hadden ze echt een hele mooie, vlak bij m'n woonplaats. Die was ongeveer zo groot als een voetbalveld, denk ik, en een assortiment aan schoonheidsproducten dat ze daar hadden! Gewoon niet gezond meer. Heb je ooit gehoord van het merk-' Maar halverwege haar zin hield ze op, en keek Joey schuldbewust aan. 'Ja, ik ben een kletskous. Was even vergeten dat je een jongen bent,' zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:17:22 GMT 2
Joey schudde zijn hoofd. 'Waarom heb ik het gevoel dat jij en Shirie beste vreindinnen zouden kunnen worden? Ze lult de oren vna mijn kop over modeontwerpers en stijlen en merken die me ver boven mijn pet gaan. Ze gaat naar die Salon trouwens! Met wat meiden. Misschien kan je mee? IK hoef er niet perse heen. Ben ik niet al mooi geneog?' Hij ging emt zijn hand door een denkbeeldige pluk haar en knipperde met zijn ogen.
|
|