|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 21:26:26 GMT 2
'Ja joh, je kan zó op de voorkant van de Vogue!' grijnsde ze, terwijl ze Joey even een stomp tegen zijn bovenarm gaf. 'Ik wil Shirie wel eens ontmoeten. Ik bedoel, ik ken haar wel van gezicht, maar als ze net zo'n kletskous is als ik, kan dat nog leuk worden,' grinnikte ze. Ze moest even denken aan haar gesprekken met Lucy, vooral wanneer er anderen bij waren. Het was altijd heel erg grappig om de gezichtsuitdrukkingen van die ander te zien, vooral omdat ze meestal er niets van konden volgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:36:28 GMT 2
Joey grijnsde. 'Zolang onze groep maar geen praatgroepje word!' Hij zwaaide. 'haaj, ik ben Joey en ik ben een alsoholist.' Hij zuchtte diep en glimlachte toen voldaan, alsof hij iets heel zwaars had durven toegeven.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 21:47:54 GMT 2
'Ja, maar dát wisten we al, Joey-hoofd. Als je dan toch iets wil onthullen, moet je ons wel iets spectaculairs vertellen!' grijnsde ze. 'En wat betreft dat praatgroepje - we zullen toch veel moeten praten om ideeën uit te werken?' Ze glimlachte triomfantelijk, alsof ze net een hele geniale opmerking had gemaakt.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:51:43 GMT 2
Joey staarde haar vermoeid aan en schudde zijn hoofd. 'Dit word een ramp,'achte hij en rekte zich uit. 'ACh, jullie kunnen over genoeg dingen praten. Het word vast leuk. Ze gaat veel te veel emt jongens om. Tijd dat ze wat meer meisjes leert kennen. Al die jongens zijn een slechte invloed. Ik bedoel.. ze mag dan nu wel een vriend hebben...'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 14:06:52 GMT 2
Amber keek hem gretig aan. 'Oja? Wie dan?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze wilde altijd op de hoogte zijn van de laatste roddels en nieuws, en wilde dit nieuwtje dan ook niet aan haar neus voorbij laten gaan. Ze grijnsde even. Ze kon uit Joeys woorden wel opmaken dat Shirie ook wel van jongens hield, net als zij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 15:38:12 GMT 2
Joey grinnikte. 'Het is eigenlijk neit de bedoeling dat iedereen eht weet, maar dat kan me vrij weinig schelen. Hij heet Tom. Ze is echt gek op hem. Erg grappig.' Hij keek om zich heen, op zoek naar zijn shopzieke vriendin.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 15:48:17 GMT 2
'Tom?' herhaalde Amber. 'Ehm, even denken hoor...' Ze probeerde een jongen te bedenken die Tom heette. 'O, ja, ik weet al wie je bedoelt,' zei ze na een tijdje grijnzend. Ze keek ook om zich heen, in de hoop een van de kandidaten voor de terroriseergroep te zien.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 15:51:40 GMT 2
'Sorry, schat. Ik zou ook graag anger bij je zijn, maar ik heb echt andere dingen te doen... Ik heb met,... Hem afgesproken! Doei!' Shirie stak haar hand op naar de jongen die haar teleurgesteld nakeek. 'Zie ik je nog?'riep hj haar na. Shirie haalde alleen haar schoduers op en sprintte op Joey af. Ze verborg zich achter hem en blies opgelucht haar adem uit. 'Ik dacht dat ik nooit van hem afkwam! Het Blue, wat doe jij hier?' Even staarde ze hem alleen maar aan. Toen zuchtte ze vermoeid. 'Je bent dronken.' Joey lachte even en staarde de jongen triomfantelijk na.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 16:47:05 GMT 2
Amber keek verbaasd van de jongen, naar Joey, naar Shirie. Een grijns verscheen op haar gezicht. 'Ha, Shirie, jou zochten we net,' zei ze grinnikend. Ze keek even naar Joey. 'Ach ja, laat Joey los in de Zwijnskop en hij raakt zo ladderzat,' zei ze, alsof ze het al tientallen keren had meegemaakt.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 17:41:16 GMT 2
Shirie keek verbaasd op naar Amber, maar glimlachte toen vrolijk. 'Wat ben ik vandaag belangrijk! Iedereen wil opeens bij me zijn! Meestal zijn jongens te verlegen om naar me toe te komen en nu ik een vriend heb staan ze opeens in de rij. Word er gek van.' Ze gaf haar vriend een duw. Die viel tegen een muurtje an en leit zich, met zijn benen voor zich uit op de grond zakken. 'De wereld draait,'grinnikte hij. 'Dat doet de wereld altijd, Blue. Nooit gemerkt?' Shirie schudde haar hoofd en stak haar hand uit naar Amber. 'Shirie Ashinta.'
|
|