|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 17:57:06 GMT 2
Amber lachte. 'Stelletjes mafkezen,' zei ze grinnikend, waarna ze Shirie's hand schudde en zei: 'Amber Durain.' Ze wierp even grijnzend een blik op Joey. 'Volgens Joey praat je net zoveel als ik, en ik praat veel, ik zeg het maar even. De meeste mensen worden helemaal knettergek wanneer ze een gesprek met mij voeren. Lucy is tot nu toe de enige de me bij kan houden, zij is ook vaak best hyperactief, ken je haar? Oh, daar begin ik al weer te kletsen,' zei ze schuldbewust, maar ze moest toch grijnzen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 18:08:02 GMT 2
Shirie lachte. 'Geef mij de kans en i hou nooit meer op. Ik heb voornamelijk mannelijke vrienden dus zitten alleen maar en doen alsof ze luisteren. Niet dat ze echt luisteren, jongens luisteren gewoon nooit. Ze kijken naar je en bewodneren je schoonheid en met wat mazzel knikken ze op de juiste momenten! Met meiden praten is veel leuekr. Vreemd dat jongens neit snappen dat wij uren kunnen praten..' Ze grijnsde breed en weirp een blik op Joey, die deed alsof hij een wegrottend lijk was, gestorven aan teveel woorden.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 19:04:22 GMT 2
Amber lachte ook. 'Helemaal mee eens - ik bedoel, jongens zijn leuk, maar praten... Nee, daar weten ze helemáál niets van af. Wanneer ik behoefte heb aan veel woorden in één minuut proppen, hoef ik niet bij Troy of wie dan ook aan te kloppen. Bovendien is er ook niets meer aan wanneer die ander alleen maar knikt en 'ja' roept. Als je dan toch eenmaal praat, moet het wel met iemand zijn die net zoveel praat,' ratelde ze door. 'Ja, ik weet het. Ik kan overal lang over praten,' grinnikte ze, terwijl ook zij een blik op Joey wierp.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 20:25:35 GMT 2
Opeens zoemden er allemala vleigen rond zijn hoofd. Shirie barstte in lachen uit en gaf hem zacht een schop met haar voet. 'Ja, ik snap de hint. We doen dit wel later, wat jij?'z keek lachend naar Amber. Joeu kwam grijnzend overeind en sloeg zijn klaren af. 'We willen een soort van Elementel Five hier oprichten. Wat denk je?'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 21:25:21 GMT 2
Amber grijnsde naar Shirie. 'Goed idee. We willen toch geen dooie op ons geweten hebben, hè?' Ze keek naar Joey en grinnikte even. 'Aanstellertje, ik praatte nog niet eens op m'n snelst.' Grijnzend gaf ze hem even een duwtje, maar keek daarna Shirie afwachtend aan. 'Oftewel een terroriseer-de-school-en-dan-vooral-vervelende-leraren-als-Sneep groepje,' vulde ze Joey aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 16:26:43 GMT 2
Shirie lachte. 'Zeker. Heeft hij je al van onze topstunt verteld? We hebben hem nooit kunnen uitvoeren helaas. Misshien kunnen we dat hier eens een keer doen.' Ze wierp Joey een vragende blik toe. Die beantwoordde hem verwonderd. Het duurde even, maar toen het muntje viel begon hij te lachen. 'Oh! Pink cloud! Goeie!'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 16:52:01 GMT 2
'Dat van die leraren naar de Sahara gooien?' gokte Amber, maar de naam 'Pink Cloud' leek daar niet echt op aan te sluiten. 'Vertel, vertel! Zolang het maar lekker gemeen is en ik Sneep terug kan pakken, stem ik overal mee in!' Een enthousiaste grijns verscheen op haar gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 17:07:20 GMT 2
Shirie lachte geschrokken. 'hey hey! Je hebt het wel over mijn lieve stiefpapa hoor!' Ze grinnikte gemeen. 'Leuk dat je die hebt verteld. Die was ook leuk. Nee, Pink Cloud.. we hadden alle voorbereidingen al getroffen, maar toen ging eht slachttoffer van school. WE zouden hem roze verven, van top tot teen, doormiddel van een roze wolk. Die roze wolk zou zijn.. geslacht verbergen, zeg maar en hem knal roze maken. Hij zou door de wolk boven in de grote hal worden opgeheven en daar onderste boven hangen tot hij zou worden gererde. Zo jammer dat hij ontslag nam...'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 17:15:12 GMT 2
'WAT?! Sneep is je STIEFVADER?' Amber keek Shirie geschokt aan, maar had niet veel tijd om er bij stil te staan toen ze het idee van Pink Cloud hoorde. 'Ik zie het al voor me, een roze Sneep! Tenminste - als we het uitvoeren, dan wel bij Sneep toch?' Amber keek Shirie en Joey beide even hoopvol aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 17:57:23 GMT 2
Joey knikte vrolijk, en lachte toen Shirie hem een klap op izjn achterhoofd gaf. 'Mijn ex, stiefvader. Hij en mijn moeder zijn een jaar of vier getrouwd geweest. Ik flik veel bij hem, maar ik kan neit ontkennen dat ik toch wel veel om hem geef. Ik zal zien tot in hoeverre ik een rol speel. Ik zal het in elk geval niet tegenwerken.' Joey trok haar tegen zich aan en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Dat had ik ook niet verwacht hoor Green.'
|
|