|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:37:20 GMT 2
Amber keek Shirie stomverbaasd. 'Ho, ho, wacht even! Zei je nou net dat je om hem geeft?' Amber kon zich er niets bij voorstellen. Als er één levend wezen op deze wereld rondliep waar ze een hekel aan had, dan was het Sneep wel. 'Nouja, je zult wel zo je redenen hebben... Al zou ik niet weten welke...' zei ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:43:19 GMT 2
Shirie barstte in alchen uit. 'Omdat hij tegen jullie een arrogante en chagrijnige klootzak is en tegen mij een leifhebbende en veilig vader figuur.' Ze keek naar Joey en die knikte. 'Ik schrok me dood, de eerste keer hier met les. Ik ben met hem en Shirie op vakantie geweest, maar heir behandelde hij me alsof ik een slak was die geplet moest worden!'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:49:34 GMT 2
'Zo behandelt hij mij altijd. Zeg Shirie, kun je niet eens wat regelen voor mij?' Ze keek haar smekend aan, maar kon na een tijdje een grijns niet onderdrukken. 'Bijvoorbeeld, dat hij me wat minder vaak D's geeft, en dat hij wat minder vaak punten aftrekt door mij, en dat hij mij en Lucy wat minder vaak strafwerk geeft, ofzo...'
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:52:01 GMT 2
Shirie lachte. 'Oh, tegen mij is hij ook een lul hoor, maar ik treiter hem gewoon. Als hij weer eens zegt :'Ashinta, zitten en zwijgen, tenzij je wil dat ik vijftig punten van GRiffoendor aftrek', dan antwoord ik altijd heel vrolijk : 'Maar leifste Severus, je weet dat ik van je hou? Ik praat alleen maar vol lof over jou. Heb je leiver dat ik dta neit doe?'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 19:20:32 GMT 2
Amber lachte. 'Geweldig! Volgens mij heeft hij er écht een hekel aan wanneer mensen zoiets tegen hem zeggen.' Ze grijnsde gemeen. 'Ik stem in ieder geval op Sneep voor project Pink Cloud. Maar goed - Shirie, weet jij nog geschikte mensen voor dit groepje?' vroeg ze haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:24:20 GMT 2
Shirie grinnikte. 'eens zien. Ik weet dat een van de leden hier volgende week komt.'Na en hoopvolle blik van Joey verduidelijkte ze: 'Devon. Sorry, Joey. Nattie komt neit denk ik. VOlgens mij wil haar vader dat niet. In elk geval... Ehm... Florian. Hij zoiezo. Mariël, Tristan denk ik ook wel.' Ze dacht even na. Wie zouden er allemala goed zijn...
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 19:27:33 GMT 2
'Devon! Tuurlijk. Hij moet er ook bij.' Amber lachte weer. Ze kreeg er echt zin in. 'Oké, Devon, Florian, Tristan, Mariël, Aylin, Flora... Vragen we Chris ook nog? Die is echt altijd bij de twee Floors en Aylin,' zei ze. 'Hij werkt zichzelf trouwens wel vaak in de problemen. Maar dat doet ie ook wel zonder zo'n groepje.' Ze grinnikte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:30:53 GMT 2
Shirie lachte en knikte. 'Dan hebben we ons groepje wel compleet denk ik. Nu nog codenamen, zodat we wel onze handtekening kunnen zetten maar niet van school worden gekickt en een naam voor de groep. Oh, en de leden even verwittigen dat ze leden zijn.' Ze lachte. Joey snoof licht. 'Moet Shadows erbij?'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 19:35:12 GMT 2
Amber keek Joey aan. 'Natuurlijk! Tenminste... Ze keek Shirie even aan, en daarna weer naar Joey. 'Mag je hem niet zo?' gokte ze, afgaand op zijn reactie. 'Hij is best wel aardig, weet je. Maar hij heeft wel een enorm ego. Maarja, dat is ook wel weer grappig,' grinnikte ze, en keek Shirie weer aan. 'Bedoel je dat iedereen een codenaam moet hebben?' vroeg ze. Dat ging nog grappig worden - ze bedacht zo vaak rare namen, vooral voor Lucy.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:43:12 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Ze zijn geode vrienden hoor, alleen... ze hebben een soort van haar leifde relatie. Die hebben hun vaders ook. Ze geven allebei les op onze oude school. Heel vreemd. Maar goed, hij doet wel mee. Niet zeiken.' Ze gaf haar vriend een duw. Die sleog zijn armen over elkaar en keek knorrig de andere kant op. 'Wij hadden allemala namen die met de natuur te makne hadden, vandaar ook Elemtel Five. Ik was Greenlightning, dirt is Bluethunder en Devon is Blackstorm. Mar goed, daar hebben we nu niks aan. WE meoten gewoon namen hebben om neit ontdekt te worden.'
|
|